profaner Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Jak moze niektorzy z was wiedza mam mozliwosc sprowadzenia motocykla... motocykl stal nie uzywany przez rok na dworze zupelnie nie eksploatowany i moze sie zdazyc ze jeszce zime postoi... jest to japonska maszyna kawasaki 4T modelu jeszce dokladnie nie znamMam nastepujace pytanie jakie moga byc konsekwencje tego ze maszyna byla tak zaniedbana i czy oplaca sie w cos takiego pakowac...?? wiem ze najczarniejsza wercja to mogly przyrdzewiec cylindry itd... ale co moze byc jeszce do wymiany naprawy konserwacji?? i czy uwazacie ze warto sie w cos takiego bawic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 21 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2004 Przedewszystkim obawiał bym się tego, że pierścienie tłokowe przyłapały ( przyrdzewiały) gładz cylindra. Następnie...korozja, zarówno chromowanych elementów, jak i aluminium. Aluminium bym sie nie przejmowa ( zawsze można spolerować)ł z chromami bywa inaczej. Wiele zależy od tego gdzie stał motocykl. Jeśli na jakimś nadmorskim terenie, to dużo bardziej bedzie skorodowany, z racji soli występującej w powietrzu. Musisz obejrzec sprzeta... inaczej nie ma co sie rozwodzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2004 Ciekawe czy walem mozna obrocic? Od stania na dworze to i skrzynka biegow przyrdzewiala, tak samo elektryka. Napewno to motocykl do odrestaurowania , a nie do natychmiastowej exploatacji.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 21 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2004 co nalezy zrobic w przypadku rdzy w cylindrze?? zrobic szlif czy wymienic pierscienie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2004 Może się okazać, że będziesz musiał też wymienić łozyska w kołach. Nie wspominam już o uszczelniaczach przedniego zawieszenia, łańcuchu, czasami rdzewieją tarcze, blokują się zaciski itp. Po uruchomieniu silnik też może się rozszczelnić - dwie zimy szczególnie pod chmurką nie służą. Ja bym się nie napalał na ten motocykl, bo możesz (oczywiście nie musisz, piszę tylko o tym co może nastapić) mieć niemiłe niespodzianki. Wbrew pozorom, każdy pojazd (samochód, motocykl, rower, deskorolka :-)) nie znosi postoju w niekorzystnych warunkach. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.