pushek_CBR Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 mam taki problem, ze na co bym nie wsiadl i gdy zrobie wysokie stoppie [ale take na prawde wysokie] i gdy mam full w baku, to paliwo chlapnie troche z pod korka [niewiele, ale widac] - czy to tak u kazdego jest? mysle chyba, ze tak, jednak chcialbym uslyszec wasze opinie wkoncu korek nie moze byc do konca szczelny, bo wtedy bylby problem z zasysaniem paliwa - czyz nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 W RS-kach nie ma o czymś takim mowy. A co do odpowietrzania to korki są zwykle wyposażone w skąplikowane systemy, które umożliwiają wyrównanie ciśnienia, ale zabezpieczają przed chwilowym zalaniem korka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Tak bywa, też to przerabiałem :-). Kicha strzaszna - zacieki na lakierze itp. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Ja walilem naprawde wysokie stopy na swojej CBR 600 i widzialem jeszcze lepsze, znacznie dluzsze i wyzsze na innych wszelkiej plastikach i nie widzialem zeby sie komus waha ulewala...Podejrzewam ze moze sie to zdarzyc ale nie wydaje mi sie ze to norma i regula. U mnie korek byl OK, mial dzialajace uszczelki i odpowietrzenia i nic mi sie nie wylewalo...bez znaczenia czy w baku bylo duzo czy malo paliwa i czy walilem na przednim czy na tylnym kole... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 heh miałem podobny ból gdy miałem mz251 , najlepszym sposobem było nie tankować wiecej niż 6 litrów paliwa ;) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszzzz Opublikowano 22 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2004 ja jestem zdania ze jest to wina korka poniewaz w moim gpx jak nalalem za duzo paliwa to potrafilo sie troszke wylac podczas normalnej jazdy ale teraz po wymianie korka sucho jak na pustyni bez roznicy w jakiej pozycji znajduje sie motor :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pushek_CBR Opublikowano 25 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 ile taka impreza kosztuje? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.