mosiu Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 (edytowane) Eeech miałem chęć na Borki ale niestety złamałem nogę i dupa VN stoi w garazu ja nie mogę chodzić wrrrrrrrrr i po sezonie. Już dwa tygodnie jestem unieruchomiony, dobrze że dostęp do kompa jest to można choć poczytać o wypadach innych motonitów Edytowane 22 Września 2006 przez mosiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Czyżby nie było chętnych do stworzenia "podgrupy VN" w Borkach?Panie i panowie - przemyślcie to szybko i rezerwujcie miejsca. Link do Borków jest w moim poprzednim poście.pzdr witam,ja będę w borkach tylko na piątkowy wieczór, jakby ktoś miał ochotę na małe piwko :buttrock: w zajebistym :icon_mrgreen: towarzystwie - serdecznie zapraszampozdrohary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Też dobrze :). Jakoś się znajdziemy. Wybieram się z kumplem, on na vn 1500.Do zo i pzdr Cytuj Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan kalin Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Czyżby nie było chętnych do stworzenia "podgrupy VN" w Borkach?Panie i panowie - przemyślcie to szybko i rezerwujcie miejsca. Link do Borków jest w moim poprzednim poście.pzdrZ chęcią przyłączę się do podgrupy VN w Borkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t 2 Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 witam, Witam wszystkich, mam pytanko. Zastanawiam sie nad kupnem VN 750 - możecie sie wypowiedziec czy maszynka warta grzechu jest ? Czy sie psuje itp.... Mam shadowke i chodzi bez zarzutu - ale jesteśmy bliźniakami i potrzebne drugie motio.pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 (edytowane) Witaj! Gdzieś wcześniej na Forum wypowiadałem sie na ten temat. Motorek mam od trzech lat i jestem zadowolony, mimo, że musiałem wymieniać w tym roku rozrząd (około 40 tys. km). Mam wersję amerykańska - 68 konną. Licznik w milach, ale to nic - daje sie przyzwyczaić. Wersje "niemieckie" miały troche przydławioną moc (przepustnice). Jeżeli byś sie decydował czy kupić, to zwróć przede wszystkim uwagę , czy po zapaleniu silnika (zimnego) nie bedzie słychać metalicznych "łomotów", stuków lub innych dziwnych dzwięków po prawej stronie motorka. Te stuki to konieczność wymiany łańcuszków i może wałków. ( z reguły co dwie wymiany łańcuszków - wymiana kompletu wałków ). Silnik widlasty im bliżej wyższych obrotów, tym wyższy moment obrotowy. Jak na choopera - dobrze składa się w zakrętach (jeszcze lepiej z "Plecaczkiem"), ale lubi mieć dobre łożyska w główce ramy. Gdy jest na nich luz - "wężykuje". Alternator pracuje w oleju ale z ewentualnym przewinięciem nie ma kłopotu.Jeżeli interesują Cię choopery to z tej pojemności masz niezłą moc, przyspieszenie (6,4 do 100 km) a w wersjach amerykańskich niezłą szybkość maksymalną. Wgodne siedzenie, ułożenie i kształt kierownicy daje wygodę prowadzenia. Pali 5 - 5,5 przy eksploatacji normalnej, przy ekstemalnej - spożycie wzrasta do 7 . No i cardan!Faktyczną "wadą" jest stosunkowo mała pojemność baku (13,5 l). Jeździłem jak dotąd bezawaryjnie robiąc wiele kilometrów. Rozrząd wymieniałem z uwagi na wyeksploatowanie. Tyle na dziś Pozdrawiam :biggrin: Edytowane 6 Października 2006 przez Maryanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 wrzucę tu kilka linków z ładnie zrobionymi Vulcanami, idzie zima więc może ktoś będzie chciał coś zmienić w swoim rumaku:>scootworks<>SL-Custom<>link<PSjak macie jakieś stronki z customami na bazie VN'ów to zapodajcie :icon_mrgreen: Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 witam,a tak trochę z innej beczki >>>----> czy ktoś wybiera się do/na Rybola? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t 2 Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Maryanek dzieki za odpowiedz...... jezdziłem tym vulcanem - wlasnie wersja amerykanska - duzo dodatków, m.in 3 światła z przodu, ale tak jak pisałeś w silniku był łomot i go nie wziołem, ale tak poza tym motorek śmiga dobrze i ma wygodne siedzenie również dla plecaczka :banghead: ... mysle, że jednak bede sie oglądał za shadowką ale teraz 750 hary kapuchan - bede w rybolu to pewnie sie spotkamy narka ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viking Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Witam . Biorąc poprawkę na to że jestem nowy proszę o wyrozumiałość .Chcę zadać 2 pytania odnośnie VN 750 .Nigdy nie miałem przyjemności oglądanięcia tego sprzęciku z bliska a jest on na mojej liście ewentualnego pierwszego motka.Pyt.1 ...Jak duży (lub jak mały) jest VN w porównaniu do Intrudera 800 ???Pyt.2...Jak wyglądają koszyt ekspluatacyjne (części serwis dostępność i.t.p )Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Witam . Biorąc poprawkę na to że jestem nowy proszę o wyrozumiałość .Chcę zadać 2 pytania odnośnie VN 750 .Nigdy nie miałem przyjemności oglądanięcia tego sprzęciku z bliska a jest on na mojej liście ewentualnego pierwszego motka.Pyt.1 ...Jak duży (lub jak mały) jest VN w porównaniu do Intrudera 800 ???Pyt.2...Jak wyglądają koszyt ekspluatacyjne (części serwis dostępność i.t.p )Pozdrawiam . Witaj Poniżej podaję Ci link do strony, gdzie możesz porównywać dwa modele motocykli jakie chcesz: http://www.motorbikes.be/en/compare.aspx Będziesz tu mógł zestawiać podstawowe dane modeli które wybierzesz lub Cię zainteresują.Koszty eksploatacyjne są przecietne i zależą od stanu technicznego motorka, który kupisz. Jak pisałem wcześniej mnie kosztowała naprawa związana z rozrządem, wytoczeniem tulejki do koła zębatego rozrusznika i profilaktyczne przewinięcie alternatora (profilaktycznie - bowiem miałem rozebrany silnik - mimo, że był jeszcze sprawny). Łańcuszki rozrządu posiadałem (poprzedni właściciel sprzedał mi je razem z motocyklem).Wszystkie części są dostepne i można je sprowadzić, zamawiając w firmie. (Jak potrzeba podam adres)Drobną galanterię (filtry, świece drobne części można zakupić w firmie Larson - lub taniej w sklepach motoryzacyjnych (ale dotyczy to świec filtra oleju, płynów etc).Cały remont kosztował mnie 1000zł (nie licząc owych łańcuszków, których w VN 750 jest tylko cztery)W koszt wliczyłem koszt uszczelek oryginalnych. Pozdrawiam :banghead: ps Silnik bierze około 0,2 litra oleju na 1000 km (mój). Gdy jeżdżę ostro wartość ta może się podwoić. Maryanek dzieki za odpowiedz...... jezdziłem tym vulcanem - wlasnie wersja amerykanska - duzo dodatków, m.in 3 światła z przodu, ale tak jak pisałeś w silniku był łomot i go nie wziołem, ale tak poza tym motorek śmiga dobrze i ma wygodne siedzenie również dla plecaczka :banghead: ... mysle, że jednak bede sie oglądał za shadowką ale teraz 750hary kapuchan - bede w rybolu to pewnie sie spotkamy narka ... Witaj! Daj znać jak będziesz - to podjadę moim - jeżeli mi coś nie wyskoczy (robota). Pozdrawiam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viking Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Dziękuję bardzo stronka naprawde wiele mi wyjaśniła .Dzięki temu odpadło wiele pewnie często zadawanych pytań .Wygląda na to że VN to deko mocniejsza maszynka niż Intruder ,a to dlamnie ważne bo mały nie jestem .Może jak powertuję forum znajdę kogoś z moich okolic (kogoś kto VN ma ) i obejżę sobie z bliska.:)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Witajcie! Czy ktoś a Was - Vn-owców bedzie na zlocie w Rybniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Pytanie do użytkowników VN 800:czy u was też tylna zębatka ma minimalne luzy? /tzn można nią kręcić-tak po 2 mm w każdą stronę jak moto stoi :bigrazz: / . Ostatnio przy myciu moto zauważyłem...PSjak tam spotkanie w Rybniku? Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EdgeCrusher Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Nie powiem Ci jak jest w VN800 ale w Zephyrku np taki luz jest na przedniej zebatce. Z tego co mi mowil znajomy ma to ponoc na celu zredukowanie efektu szarpniec lancucha. Moze i w VN tez taki patent jest. Pozdrawiam Cytuj Moje moto podróżeJeździć póki ciepło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.