Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki VN 750 łączcie się!


Gość Maryanek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bez problemu przewieziesz zwykłą przyczepą samochodową o długości skrzyni min. 2 metry opartego na bocznej stopce. Pasem ściągającym z klamrą [40zł na stacji paliw] przycisnąć do podłogi, przywiązać dodatkowo przód, boki i jazda.

Edytowane przez mirek_VN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha! udało się zwykłą przyczepką.... 5 pasów po dwa do ramy na tył i gmole na przód i koło do burty w przodzie - i bezpiecznie jesteśmy w domu. ale jakby co zdobyłem namiar na przyczepę motocyklową w Krakowie gdyby był ktoś chętny.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć vulcanierzy,

Jak by ktoś chciał stelaże pod sakwy do 750 to są na allegro po 100 do vn 800. Trzeba je tylko rozgiąć 3mm i pasują jak ulał. No i jeszcze mały minus kolidują z kierunkami ale przy dużych sakwach i tak trzeba światełka przenieść wyżej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć vulcanierzy,

Jak by ktoś chciał stelaże pod sakwy do 750 to są na allegro po 100 do vn 800. Trzeba je tylko rozgiąć 3mm i pasują jak ulał. No i jeszcze mały minus kolidują z kierunkami ale przy dużych sakwach i tak trzeba światełka przenieść wyżej.

 

w TYM sklepie są stelaże firmy Highway Hawk do VN750. Nie są może z najwyższej półki (spawy mogły by być ładniejsze, delikatniejsze) ale jak ktoś nie jest przesadnym fetyszystą-estetą to są całkiem w porządku (pod sakwami spawów i tak nie widać).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra , wrócę do poruszanej już chyba sprawy gumek do naszych motórów - jakie macie laczki - przymierzam się do wymiany przeniej gumki bo moja calkiem łysa a lepiej si e zabezpieczyć przed

(ze)ślizgnięciem lub peknięciem - co polecacie - u mnie teraz siedzi metzeler - ale o 1/3 tańsze są shinko i maxxisy - moze wystarczą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

 

Przekopałem temat i nie znalazłem więc zapytam :)

 

Mam okazję kupić VN700 - jak istotne są różnice pomiędzy VN700 a VN750 - w sensie budowy silnika, a co za tym idzie dostępności części zamiennych?

 

Generalnie większość osób twierdzi, że różnice są minimalne i wszystko poza tłokami i cylindrami powinno pasować, ale jak wiadomo im więcej odpowiedzi tym lepiej :)

Jeśli ktoś jest "w temacie" - będę wdzięczny za pomocne informacje.

 

Pozdrawiam

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra , wrócę do poruszanej już chyba sprawy gumek do naszych motórów - jakie macie laczki - przymierzam się do wymiany przeniej gumki bo moja calkiem łysa a lepiej si e zabezpieczyć przed

(ze)ślizgnięciem lub peknięciem - co polecacie - u mnie teraz siedzi metzeler - ale o 1/3 tańsze są shinko i maxxisy - moze wystarczą?

Witam.Ja w swoim VN-ku mam shinko i są ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odpowiadam sam sobie, oraz wszystkim tym, którzy chcą wiedzieć jakie są różnice pomiędzy VN700 a VN750.

 

Różnica jest tylko w pojemności (rozmiar cylindrów i tłoków) reszta jest dokładnie taka sama.

Tak więc z serwisem nie ma żadnego problemu - jeśli ktoś ma na oku 700ccm to można śmiało brać - szczególnie, że vulcan w tej wersji jest rzadki (w końcu tylko rok produkowany) :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich posiadaczy VN750.

Mam problem z moim VN z silnika dochodzi dziwny dźwiek, poprosiłem lokalnego mechanika o kompleksowe sprawdzenie - diagnoza - niby wszystko OK (przeglad odbył się w pażdzierniku po sezonie 2009) - moto niby przygotowane do nowego sezonu i okazała się, że nic się nie zmieniło i w dodatku przestał ładować.

Proszę doradźcie coś.

Na przegląd wydałem 700zł, teraz za ponowne wymontowanie silnika woła również 700zł.

Myslałem, że w tym srodowisku ludzie ludzi nie nabijaja - a jednak

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diablovirago,

zdiagnozuj "na ucho" skąd i jakie są to dźwięki. Potem przewertuj ten wątek i podobne a znajdziesz sporo postów na temat dziwnych "stukań" "pukań" "dzwonień" itp i co mogą one oznaczać - może znajdziesz odpowiedź.

(np. nieregularne "dzwonienie" na zimnym silniku, które po rozgrzaniu stopniowo ustaje zazwyczaj wskazuje na wyciągnięte łańcuszki rozrządu albo zjechane sprężyny napinaczy = wymiana).

 

Jeśli chodzi o brak ładowania sprawdź regulator napięcia (bywa że pada) i zmierz też prąd na poszczególnych obwodach w altku (są 3) - altek pływa w oleju więc przy mocnym rozgrzaniu silnika potrafi sfajczyć się któryś obwód.

 

Jeśli potrzebujesz to parę postów wcześniej w tym temacie były zamieszczane linki do serwisówki po angielsku (m.in. przeze mnie) - ściągnij sobie. jest tam wszystko bardzo przystępnie opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, VN a użytkuję od 2 lat , było kilka krótszych , klika dłuższych tras ...#W tym roku chcemy zrobić Norwegię,,, Mam tylko problem z odpalaniem na gorącym silniku , reszta OKI ..Wdzięczny sprzęcik

Witam kolegę,

mam taki sam problem - na gorącym silniku nie chce odpalić. Trzeba odczekać ok 10-15min i odpala od pierwszego razu. Poradziłeś sobie z tą dolegliwością? Dzisiaj podjechałem na st benzynową i miałem przymusową przerwę "na kawę". Zamierzam w przyszłym mieśiącu zrobić regulację gazników -może to pomoże? Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...