mirek_VN Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 (edytowane) Bez problemu przewieziesz zwykłą przyczepą samochodową o długości skrzyni min. 2 metry opartego na bocznej stopce. Pasem ściągającym z klamrą [40zł na stacji paliw] przycisnąć do podłogi, przywiązać dodatkowo przód, boki i jazda. Edytowane 2 Marca 2010 przez mirek_VN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edart Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 ha! udało się zwykłą przyczepką.... 5 pasów po dwa do ramy na tył i gmole na przód i koło do burty w przodzie - i bezpiecznie jesteśmy w domu. ale jakby co zdobyłem namiar na przyczepę motocyklową w Krakowie gdyby był ktoś chętny..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba2v Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Cześć vulcanierzy, Jak by ktoś chciał stelaże pod sakwy do 750 to są na allegro po 100 do vn 800. Trzeba je tylko rozgiąć 3mm i pasują jak ulał. No i jeszcze mały minus kolidują z kierunkami ale przy dużych sakwach i tak trzeba światełka przenieść wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liartez Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Cześć vulcanierzy, Jak by ktoś chciał stelaże pod sakwy do 750 to są na allegro po 100 do vn 800. Trzeba je tylko rozgiąć 3mm i pasują jak ulał. No i jeszcze mały minus kolidują z kierunkami ale przy dużych sakwach i tak trzeba światełka przenieść wyżej. w TYM sklepie są stelaże firmy Highway Hawk do VN750. Nie są może z najwyższej półki (spawy mogły by być ładniejsze, delikatniejsze) ale jak ktoś nie jest przesadnym fetyszystą-estetą to są całkiem w porządku (pod sakwami spawów i tak nie widać). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edart Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 no dobra , wrócę do poruszanej już chyba sprawy gumek do naszych motórów - jakie macie laczki - przymierzam się do wymiany przeniej gumki bo moja calkiem łysa a lepiej si e zabezpieczyć przed (ze)ślizgnięciem lub peknięciem - co polecacie - u mnie teraz siedzi metzeler - ale o 1/3 tańsze są shinko i maxxisy - moze wystarczą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 w dziale co, jak kupić masz duży temat o oponach do chopperów jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brein Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Witam wszystkich Przekopałem temat i nie znalazłem więc zapytam :) Mam okazję kupić VN700 - jak istotne są różnice pomiędzy VN700 a VN750 - w sensie budowy silnika, a co za tym idzie dostępności części zamiennych? Generalnie większość osób twierdzi, że różnice są minimalne i wszystko poza tłokami i cylindrami powinno pasować, ale jak wiadomo im więcej odpowiedzi tym lepiej :) Jeśli ktoś jest "w temacie" - będę wdzięczny za pomocne informacje. Pozdrawiam Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
one Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Witam!! Gdzie w Radomiu najlepiej zainstalowac gmole do VN750?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolls Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 no dobra , wrócę do poruszanej już chyba sprawy gumek do naszych motórów - jakie macie laczki - przymierzam się do wymiany przeniej gumki bo moja calkiem łysa a lepiej si e zabezpieczyć przed (ze)ślizgnięciem lub peknięciem - co polecacie - u mnie teraz siedzi metzeler - ale o 1/3 tańsze są shinko i maxxisy - moze wystarczą? Witam.Ja w swoim VN-ku mam shinko i są ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadir Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Witam. Również mam opony Shinko - rozmiar jak przewidziany przez producenta - i jestem z nich jak na razie zadowolony. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edart Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 no dobra kupiłem metzelera ME22 tj takie jakie miałem dotąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brein Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Odpowiadam sam sobie, oraz wszystkim tym, którzy chcą wiedzieć jakie są różnice pomiędzy VN700 a VN750. Różnica jest tylko w pojemności (rozmiar cylindrów i tłoków) reszta jest dokładnie taka sama. Tak więc z serwisem nie ma żadnego problemu - jeśli ktoś ma na oku 700ccm to można śmiało brać - szczególnie, że vulcan w tej wersji jest rzadki (w końcu tylko rok produkowany) :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diablovirago Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Witam wszystkich posiadaczy VN750. Mam problem z moim VN z silnika dochodzi dziwny dźwiek, poprosiłem lokalnego mechanika o kompleksowe sprawdzenie - diagnoza - niby wszystko OK (przeglad odbył się w pażdzierniku po sezonie 2009) - moto niby przygotowane do nowego sezonu i okazała się, że nic się nie zmieniło i w dodatku przestał ładować. Proszę doradźcie coś. Na przegląd wydałem 700zł, teraz za ponowne wymontowanie silnika woła również 700zł. Myslałem, że w tym srodowisku ludzie ludzi nie nabijaja - a jednak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liartez Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Diablovirago, zdiagnozuj "na ucho" skąd i jakie są to dźwięki. Potem przewertuj ten wątek i podobne a znajdziesz sporo postów na temat dziwnych "stukań" "pukań" "dzwonień" itp i co mogą one oznaczać - może znajdziesz odpowiedź. (np. nieregularne "dzwonienie" na zimnym silniku, które po rozgrzaniu stopniowo ustaje zazwyczaj wskazuje na wyciągnięte łańcuszki rozrządu albo zjechane sprężyny napinaczy = wymiana). Jeśli chodzi o brak ładowania sprawdź regulator napięcia (bywa że pada) i zmierz też prąd na poszczególnych obwodach w altku (są 3) - altek pływa w oleju więc przy mocnym rozgrzaniu silnika potrafi sfajczyć się któryś obwód. Jeśli potrzebujesz to parę postów wcześniej w tym temacie były zamieszczane linki do serwisówki po angielsku (m.in. przeze mnie) - ściągnij sobie. jest tam wszystko bardzo przystępnie opisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edward46 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam, VN a użytkuję od 2 lat , było kilka krótszych , klika dłuższych tras ...#W tym roku chcemy zrobić Norwegię,,, Mam tylko problem z odpalaniem na gorącym silniku , reszta OKI ..Wdzięczny sprzęcik Witam kolegę, mam taki sam problem - na gorącym silniku nie chce odpalić. Trzeba odczekać ok 10-15min i odpala od pierwszego razu. Poradziłeś sobie z tą dolegliwością? Dzisiaj podjechałem na st benzynową i miałem przymusową przerwę "na kawę". Zamierzam w przyszłym mieśiącu zrobić regulację gazników -może to pomoże? Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.