Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki VN 750 łączcie się!


Gość Maryanek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM!

Cos dziwnie ucichło na naszej stronie!Panowie wiosna przyszła i nikt nie opisuje wrazen z przejazdzki??Strona nasza nie uzywana od kilku dni tylko Maryanek i ja nowicjusz cos piszemy ,stronka mało uzywana zeszła na dalszy plan troche to wstyd bo przeciez nie ma piekniejszego motorku niz

VULCAN VN 800 :) -masz rację!!!!

 

Edytowane przez GINECZKA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

powoli przymierzam się do zmiany opon w moim motocyklu i trafiłem na markę Shinko. Poczytałem trochę w necie komentarzy (nasze forum nie działało:/ ) i ludzie nawet chwalą te oponki. Użytkuje może ktoś z Was takowe? Cenowo są dosyć atrakcyjne, na zdjęciu wyglądają całkiem ok no i się zastanawiam czy warto inwestować w takie czy lepiej np. szukać opon leżakowanych ale jakiejś znanej firmy?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemasz,

Ja mam taką oponkę z tyłu. Była już na motocyklu, jak go kupowałem i nie mam żadnych zastrzeżeń, naprawdę spisuje się w porządku, nie ma z nią żadnych problemów, więc myśle ze spokojnie mozesz rozważać jej zakup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Coraz bardziej przekonuje się do tych opon. Jutro podejdę do sklepu i popytam o cenę i gwarancję.

 

ledzmar jaki masz rozmiar tej opony z tyłu? Bo Shinko ma 150/80/15 i 150/90/15 - ta jest droższa o ok. 30% (taki rozmiar jest chyba zalecany przez producenta).

Edytowane przez wadir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tez dowiedziałem się jakoś ostatnio że jest zalecany 150, ale ja mam swoją 160. I w zasadzie to podoba mi sie ze jest trochę szersza;) A co do reszty rozmiarów to nie mam pojęcia, musiałbym zerknąć ale to dopiero w środę.

Edytowane przez ledzmar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panie i panowie piszę tutaj ponieważ w co i jak gdzie kupić zero odzewu poszukuję styków stacyjki (lub całej stacyjki może być bez kluczyków) oraz prawego (za rozsądną cenę wezmę oba) wspornika przedniej lampy.

Co prawa moja kawa to nie vulcan ale graty pasują idealnie wdzięczny będę za każde info

z góry dziękuje

pozdrawiam GNIDA

A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do stacyjki i innych elementów to musisz szukać na allegro. Pisz meile do osób, które sprzedają motocykle na części, od Vulcanów jest kilku takich sprzedających. Ewentualnie na bajzlach motocyklowych. Chyba nie ma innego wyjścia. Wiele części da się zamówić przez serwis i ściągnąć, ale wtedy trzeba liczyć się z kasą.

 

 

A szybę to ja właśnie ostatnio zamontowałem uniwersalną i całkiem sprawnie pasuje. (cena ok 250zł). Ale jeżeli chodzi o jakies wyjątkowo porządne to nie mam pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do stacyjki i innych elementów to musisz szukać na allegro. Pisz meile do osób, które sprzedają motocykle na części, od Vulcanów jest kilku takich sprzedających. Ewentualnie na bajzlach motocyklowych. Chyba nie ma innego wyjścia. Wiele części da się zamówić przez serwis i ściągnąć, ale wtedy trzeba liczyć się z kasą.

Jeżeli chodzi o graty to już na mierzyłem tylko problem polega na tym że muszę brać komplety całą stacyjkę lub oba wsporniki liczyłem na to że komuś po jakimś remoncie zostało parę niepotrzebnych gratów ale jak nie to szkoda

Ale mimo wszystko dzięki.

A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Poruszałem ten temat ale mam nadal pytanie ...kolega " Ledzmar na swoim VN750 pociągnoł 180 k/h

a w mojm prędkosciomierz zatrzymuje sie na 130k/h i nic więcej nie moge z niego wydusic do 4-go biegu ciągnie na 5-tym jest słaby

co mnie zastanawia to to ze nie ma wycieków , odpala dobrze, na wolnych obrotach ładnie chodzi , czy wystarczyło by zmioenic same pierscienie ,,,? czy moze byc wina gazników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

To moze byc wina gaznikow.

 

Mialem GSa, w ktorym ktos zalozyl za duze dysze w gaznikach. Motocykl jechal 130km/h i jak sie odkrecalo przy tej predkosci, to go zalewalo - raz ciagnal, raz zwalnial.

Po wymianie dysz i regulacjach szedl do 170km/h.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Daj sprzeta do dobrego warsztatu, ktory bedzie w stanie przywrocic gaznikom fabryczne ustawienia.

Jesli jest tak jak mowisz, to uwazam, ze masz podobny problem, jak ja z GSem. Za bogata mieszanka (niekoniecznie spowodowana zlymi dyszami). Ew. moze jakies jaja z cieglem ssania, ale nie ma co gdybac, tylko sprzeta dac do doktora ;).

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...