Skocz do zawartości

Szramer PGR Pipcyk i reszta jebow doradzcie mi co wziasc!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opinie o tych motocyklach są jak najlepsze

 

 

Wlasnie wczoraj wyciagnalem silnik z CBR 1000- z 1996 roku, wali albo na korbie, albo w glowce korbowodu, wiec każda opinie o sprzetach trzeba najpierw potwierdzic bardzo dokladnie. Walenie objawialo sie tluczeniem od mniej wiecej 3500- 5000 obr.i dalej nie ustaje przy wyzszych. wiec silnik do remontu. Z prawej strony pod plastikowym deklem byla jakas totalna przerobka- dotoczona szajba itp.- delikatne pekniecie bloku - pocil sie tam silnik- wiec moto bylo z tej strony bite- lezał na na boku i wył nie dostal smarowania i potem został sprzedany memu znajomemu- ktory nie za bardzo sie zna, no i tera trzeba naprawiac. Tak wiec dokladnie sprawdz motocykl przed kupnem. Tak wogole to CBr to ciezkie bydle i zatankowana wazy prawie 270 kg no i pali wcale nie tak malo- w porownaniu z CBR VFR jest bardziej oszczedna , wiem bo brat ma i ja tez jezdzilem. Pzdr.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następca ma 135 KM a nie 100 i jest dość gruntownie przebudowany.

SC21 tez ma 135KM i akurat w tym sie nie rozni od SC24.

jak będziecie widzieć Virusa pozdrówcie go ode mnie (przypomnijcie mu, jak przez kilka dni spalismy w jednym boksie na Endurance w Brnie, poukładanie między motocyklami  )

Pozdrowie i przypomne ;)

ale ma jeden minus .. to spalanie

Paru kumpli je mialo i wcale duzo nie palily:na miejscu ok.7-8 a w trasie 5-6 wiec to chyba nie jest duzo jak na 270 kg tysiaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do CBR 1000f - moim zdaniem zajebiste moto, do turystyki jak znalazł. A VFR? jak dla mnie też kapitalny motocykl do szybkiej turystyki, ale mozna i po mieście pośmogać. W nastepnym SM będzie tekst na ten temat (czyli juz za kilka dni :-)).

 

Pozdrawiam, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

A właściwie, skoro kolega tak dobrze wspomina XJ-te 600, to czemu by nie wziąć pod uwage większej siostry, XJ 900?

98KM, 250 kg, super wygodne siodło, wyprostowana pozycja kierowcy (a i pasażer nie może narzekać), bardzo żywotny silnik, umiarkowane spalanie - słowem świetne moto do turystyki i bez problemu dostaniesz go za 9k pelenów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja Ci polecam Kawasaki ZZR1100...latałem takim 3 sezony..rocznik 94 bardzo dobrze wspominam ten motocykl...całą Polskę nim zjeździłem...wygodny, szybki...bardzo szybki..., pięknie elastyczny...(chociaż ja miałem dynojety i sportowy układ wydechowy)..., wbrew pozorom oszczędny...(jeśli nie odwijasz za mocno) w przedziale 120-140 km/h pali ok 5 litrów... przy 200 to już wir w baku...mój miał ok 70 tys. żadnych awarii ...poza padającym sprzegiełkiem jednokierunkowym rozrusznika...jego wada to...lubi dobre drogi...i trochę cięzki...ale podczas jazdy masy się nie czuje...i jest najładniejszy wizualnie z tych wszystkich opisywanych wyżej...chodzi o roczniki po 93 roku (ale to subiektywna opinia).. pozdro. udanego zakupu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...