Administrator Dominik Szymański Opublikowano 9 Listopada 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2004 Gratulacje, niech się dobrze sprawuje pod Tobą! 8) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 piekna maszyna... pozazdroscic tylko ;) gratulacje i niech ci sie dobrze sprawuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro_boy Opublikowano 10 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Enduro boy bedziesz miał jakąs rechabilitację?? bo mi teraz chcaą więzdało rekonstruować a to oznacza 1,5 miecha znowu o kulach, 1,5 w stabilizatorze i 1,5 meiciąca rechabilitacji. Jak narazie to musze czekać do 29 listopada na ściągnięcie gipsu i dopiero potem będe zaczynał rechabilitacje by zacząć zginać noge w koloanie bo narazie 90 stopni to jest max. A co do tej rurki pod siedzeniem to chodzi ci o tą gómową przez która trafia powietrze do filtra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 A co do tej rurki pod siedzeniem to chodzi ci o tą gómową przez która trafia powietrze do filtra?Tak dokładnie. Pamietaj tylko, że jest zasada wszytko albo nic bo częsciowe odblokowywanie mało daje,dopiero po wszytstich zabiegach czuc duży efekt bo one wzajemnie sie wspomagają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszO Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Bardzo fajna ;) , jak to dt, i na dodatek 125cc ;) .Gratuluje i życze przyjemnej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł - PRC Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 No sprzęt super. Mój kolega ma Suzuki DR125 na motorower, jak poszedł ubezpieczać to w PZU nieumieli znaleść w katalogu takiego motoru- ciekawe dlaczego?? ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro_boy Opublikowano 12 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 Tak dokładnie. Pamietaj tylko, że jest zasada wszytko albo nic bo częsciowe odblokowywanie mało daje,dopiero po wszytstich zabiegach czuc duży efekt bo one wzajemnie sie wspomagają. Tylko powiedz mi jeszcze jak tak może być skoro przez ten otwór który zostawie pod siedzeniem będzie się dostawać woda i inne zanieczyszczenia. Myślałem że ta rurka jest właśnie po to by zablokować dostęp brudu. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 Tylko powiedz mi jeszcze jak tak może być skoro przez ten otwór który zostawie pod siedzeniem będzie się dostawać woda i inne zanieczyszczenia. Myślałem że ta rurka jest właśnie po to by zablokować dostęp brudu. Zauważ, ze w crosówkach i wyczynowych enduro tak własnie jest zrobione, że pod siedzieniem jest ogromny ptwór przez który filtr zasysa powietrze i nic sie nie dzieje. Może bedziesz musiał troszke częsciej filtr czyścić nic wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzu Opublikowano 12 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 No sprzęt super. Mój kolega ma Suzuki DR125 na motorower, jak poszedł ubezpieczać to w PZU nieumieli znaleść w katalogu takiego motoru- ciekawe dlaczego?? ;) PozdrawiamNo ale jest DT 50 ;) wiec nie ma się co martwić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 12 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 No ale jest DT 50 wiec nie ma się co martwić Taa ale chyba każdy jełop po podstawówce stwierdzi że to coś za bardzo masywne i wysokie jak na 50ccm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 12 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 W papierach mojej DT80 nie pisze ze jest to dt50r tylko dt53VA i też niemogli znaleść jej w katalogu ;) Dialog przy kontroli:Policjant: To nie jest motorower... to jest za duzeJa: To jest duze bo japońskie a japońskie jest po to żeby sie nie psuło ;)Policjant: No faktycznie Nie boj żaby nowe sendy itp. tez sa sporej wielkości ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzu Opublikowano 12 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 Jak znajomy wmówił policjantowi że jego NSR 125 to 50tka (majac blache motocyklową) to wszystko jest możliwe! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 Cytat: No ale jest DT 50 wiec nie ma się co martwić Taa ale chyba każdy jełop po podstawówce stwierdzi że to coś za bardzo masywne i wysokie jak na 50ccm.Zauważ że DT 50 jest kilka wersji i niektóre wyglądaja nawet jak 125 wiec nikt nie powie że to jest za masywne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 13 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 No to ja może napisze drobne ostrzeżenie: Moja Yamaha ma w dowodzie wpisane VA53 zamiast DT. Miesiąc temu złożyłem papiery do rejestracji i teraz w zeszłym tygodniu poszedłem z nadzieją odebrania dowodu, ale DUPA panowie... Gdyby był stary system rejestracji to wszystko poszłoby gitara, ale jako że system jest nowy to pani w urzędzie komunikacji nie mogła mi wydac dowodu. Powód? W ich bazie motorowerów nie ma takiego modelu i dlatego musieli wyszłać zapytanie do jakiegoś tam inspektoratu ktory ma przysłać odpowiedź czy taki model w ogóle istnieje i czy mogą rejestrować. Oczywiście takiego modelu nie ma, a nawet jeśli kapnął sie że VA 53 to kod DT to kapnął sie również że jest to nie DT50 a 80... Kiszke mam, za dwa tygodnie mam sie zgłosić ponownie, wtedy będzie wiadomo co i jak... ;) Uważajcie co macie wpisane w dowodach bo to co kiedyś przechodziło teraz może mieć problemy :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 14 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 Zauważ, ze w crosówkach i wyczynowych enduro tak własnie jest zrobione, że pod siedzieniem jest ogromny ptwór przez który filtr zasysa powietrze i nic sie nie dzieje. Może bedziesz musiał troszke częsciej filtr czyścić nic wiecej. Dokładnie, temu ja stuningowałem swoją pokrywke od airbox-a!!! Miałem tak taką rurke ktora była tak poprowadzona, że wykorzystywała tylko 1/3 powierzchni filtra :? Skutkiem tego było częste zapychanie się filtra!!! Teraz już nie mam tej rurki i wreszcie mi nie dusi motocykla na wolnych obr. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.