Skocz do zawartości

GPX750 po wymienie oleju i filtra przestal palic


rad3k
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja do wypalania swiec uzywam - malego palniczka gazowego (takiego za 10 zl) swietnie sie sprawdza.

Kiedys jeszcze w jawie kiedy czesto sie potrafily zalac zawsze opalalem nad kuchenka lub zapalniczka. Teraz swiece sa tak latwo dostepne i tak rzadko sie zasyfiaja ze nawet nieraz lepiej wymienic na nowa o ile oczywiscie sie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda, świece warto wykręcić, oczyścić i ustawić na nich przerwę wg wskazań producenta. Wspomniałeś, że przy tej całej operacji byłeś zmuszony rozebrać pół motocykla, zastanawiam się czy przypadkiem czegoś nie poruszyłeś, jakiegoś upierdliwego kabelka czy innego cholerstwa, to się czasem zdaża, zakładasz jakąś osłonę, coś ciężko idzie ale po chwili trafia na miejsce, odpalasz, silnik chodzi i po kilku chwilach dzięki wibracjom od silnika ów zafajdany kabelek całkowicie się wysuwa ze swojego miejsca powodując tym samym odmowę posłuszeństwa. Jak będziesz robił porządek ze świecami to obejrzyj czy coś przypadkiem nie sterczy z boku i się z ciebie nie śmieje;)

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już czyściłem świece w Kawie - z powodu zadużego poziomu paliwa zebrał się na nich nagar(!)- i jest OK zmieniłem tez przerwy - po swojemu (troszeczke odszedłem od zaleceń producenta) motocykl spisuje się super.

Teraz czeka mnie synchronizacja gaźnków i zmniejszenie pozomu paliwa - w chwili obecnej motor może stać kilka dni, jak jest zimno i nawet ssania nie musze mu dawac - pali na dotyk!

 

Dlaczego motor rad3k-a strajkuje?

Może zatkał czymś wydech żeby mu coś nie wpadło i zapomniał to wyjąć :mrgreen:

 

Tak poważnie - może jest jakieś przebicie, jakiś luźny kabelek tak jak pisał DZIADU.

Albo czujnik od stopki bocznej coś szwankuje i rozłącza zapłon?

Pewnie jest to jakas duperela.

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby gdyby...to by rosly grzyby....niech radek napisze czy jest wogole iskra i czy paliwo dociera...a wy juz gdybacie...niema co szpanowac przeOGRONMA wiedza co poniekorych:P
Radek, moze wina tkwi w szczelnosci silnika? zalales swierzy olej i sie rozszczelnil, moze wczesniej byl dolewany do silnika jakis preparat uszczelniajacy(uszlachetniajacy) i teraz spadla komprecha i dupa....ja bym proponowal skontaktowac sie z poprzednim wlascicielem i zapytac co lal do silnika, inne wyjscie zalac silnik olejem mineralnym,albi polsyntetk, bo teraz masz syntetyk tak?  

 

I kto tutaj szpanuje wiedzą o mechanice, co?

 

niedenerwój sie, cos sie wymysli

 

Rozumiem że "Samo sie wymysli" :mrgreen: ?

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rad3k odpaliłeś motocykl na ssaniu? rozgrzałeś na ssaniu?

po wymianie oleju kolejny raz ssanie?

świece się zalały i popadały - też tak zrobiłem jak jeszcze nie miałem wyczucia do Kawy i musiałem ją pchać 2 km do domu, co gorsza nie miałem klucza do świec i nikt ze znajomych tez nie miał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co gorsza nie miałem klucza do świec i nikt ze znajomych tez nie miał

 

Bo GPX ma tak głęboko świece że żaden zwykły klucz nie podejdzie.Tez to z kumplem przerabiałem :mrgreen:

ja musiałem kupić zestaw kluczy rurkowych "marki" - TOPEX i jakoś daje rade ;)

i co z tym GPX750 odpala już??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panow,

Filtr oleju mozna bez wiekszego problemu wymienic bez zdejmowania kolektorow. Jedynymi elementami, ktore musisz zdjac to owiewki a dokladniej dolna czesc :-) Po wykreceniu sruby mocujacej pokrywe filtra oleju, ktora wkrecana jest w blok silnika musisz umiejetnie podwazyc ja srubokretem lub czyms plaskim tak by ja wyciagnac. Ot cala filozofia :mrgreen:

Kiedy oddawalem Ci GPX akumulator kwalifikowal sie do wymiany. Podejrzewam, ze zalales swiece i stad problem z uruchomieniem silnika (sam w ostatnich dniach uzytkowania musialem kilka razy uruchamiac motocykl przez podlaczenie prostownika). Jezeli jeszcze nie kupiles zainteresuj sie EXIDE'm, cena +/- 80zl.

 

 

Pozdrawiam

Bush

 

 

PS. Zalewanie sie swiec moze byc nie tylko spowodowane zlym odpalaniem silnika - minelo sporo czasu od ostatniej regulacji i synchronizacji gaznikow wiec na nowy sezon powinienes o tym pomyslec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr oleju mozna bez wiekszego problemu wymienic bez zdejmowania kolektorow. Jedynymi elementami, ktore musisz zdjac to owiewki a dokladniej dolna czesc
Bush wszystko zależy od kolektorów. Jeśli miałeś oryginalny układ wydechowy to może i nie trzeba nic rozkręcać ale np. ja mam 4-2-1 i aby wymienić filtr to owiewki, kolektory, chłodnice lądują obok moto :roll:

Radek co z twoim moto doszedłeś czemu nie odpala???

Pozdro all

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bush wszystko zależy od kolektorów. Jeśli miałeś oryginalny układ wydechowy to może i nie trzeba nic rozkręcać ale np. ja mam 4-2-1 i aby wymienić filtr to owiewki, kolektory, chłodnice lądują obok moto :roll:

 

Wiem o tym, natomiast Radek w tej chwili jezdzi moim GPX gdzie jest zainstalowany seryjny 4w2 dlatego napisalem, ze nie trzeba zdejmowac nic procz dolnej owiewki.

Swoja droga wspolczoje Ci takich kombinacji chociaz pewnie w tym przypadku wszystko rekompensuje wyglad i dzwiek :mrgreen:

 

 

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka! Wreszcie znalazlem chwile wolnego i poszedlem do garazu. Dokladniej obejrzalem motocykl i zauwazylem niewinnie zwisajacy przewod paliwowy ,ktory odczepil sie od kranika i ukryl sie za sterta kabelkow tak ,ze bylo to widoczne dopiero po podniesieniu baku :mrgreen: Teraz laduje aku i zaraz lece odpalic ;)

Chcialem odrazu zobaczyc swiece jednak klucz ,ktory kupilem okazal sie o 2cm za krotki :mrgreen:

 

Mateusz milo Cie znowu czytac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladniej obejrzalem motocykl i zauwazylem niewinnie zwisajacy przewod paliwowy ,ktory odczepil sie od kranika i ukryl sie za sterta kabelkow

 

Chyba moje przypuszczenia były słuszne.....mam nadzieję :mrgreen:

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoja droga wspolczoje Ci takich kombinacji chociaz pewnie w tym przypadku wszystko rekompensuje wyglad i dzwiek
dzwięk jest super :twisted:
Hejka! Wreszcie znalazlem chwile wolnego i poszedlem do garazu.
Ja nie widziałem mego bike'a od sierpnia... ;)

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...