Martius Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 A ja do wypalania swiec uzywam - malego palniczka gazowego (takiego za 10 zl) swietnie sie sprawdza.Kiedys jeszcze w jawie kiedy czesto sie potrafily zalac zawsze opalalem nad kuchenka lub zapalniczka. Teraz swiece sa tak latwo dostepne i tak rzadko sie zasyfiaja ze nawet nieraz lepiej wymienic na nowa o ile oczywiscie sie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 Prawda, świece warto wykręcić, oczyścić i ustawić na nich przerwę wg wskazań producenta. Wspomniałeś, że przy tej całej operacji byłeś zmuszony rozebrać pół motocykla, zastanawiam się czy przypadkiem czegoś nie poruszyłeś, jakiegoś upierdliwego kabelka czy innego cholerstwa, to się czasem zdaża, zakładasz jakąś osłonę, coś ciężko idzie ale po chwili trafia na miejsce, odpalasz, silnik chodzi i po kilku chwilach dzięki wibracjom od silnika ów zafajdany kabelek całkowicie się wysuwa ze swojego miejsca powodując tym samym odmowę posłuszeństwa. Jak będziesz robił porządek ze świecami to obejrzyj czy coś przypadkiem nie sterczy z boku i się z ciebie nie śmieje;) Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 Ja już czyściłem świece w Kawie - z powodu zadużego poziomu paliwa zebrał się na nich nagar(!)- i jest OK zmieniłem tez przerwy - po swojemu (troszeczke odszedłem od zaleceń producenta) motocykl spisuje się super.Teraz czeka mnie synchronizacja gaźnków i zmniejszenie pozomu paliwa - w chwili obecnej motor może stać kilka dni, jak jest zimno i nawet ssania nie musze mu dawac - pali na dotyk! Dlaczego motor rad3k-a strajkuje?Może zatkał czymś wydech żeby mu coś nie wpadło i zapomniał to wyjąć :mrgreen: Tak poważnie - może jest jakieś przebicie, jakiś luźny kabelek tak jak pisał DZIADU.Albo czujnik od stopki bocznej coś szwankuje i rozłącza zapłon?Pewnie jest to jakas duperela.Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 gdyby gdyby...to by rosly grzyby....niech radek napisze czy jest wogole iskra i czy paliwo dociera...a wy juz gdybacie...niema co szpanowac przeOGRONMA wiedza co poniekorych:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 gdyby gdyby...to by rosly grzyby....niech radek napisze czy jest wogole iskra i czy paliwo dociera...a wy juz gdybacie...niema co szpanowac przeOGRONMA wiedza co poniekorych:PRadek, moze wina tkwi w szczelnosci silnika? zalales swierzy olej i sie rozszczelnil, moze wczesniej byl dolewany do silnika jakis preparat uszczelniajacy(uszlachetniajacy) i teraz spadla komprecha i dupa....ja bym proponowal skontaktowac sie z poprzednim wlascicielem i zapytac co lal do silnika, inne wyjscie zalac silnik olejem mineralnym,albi polsyntetk, bo teraz masz syntetyk tak? I kto tutaj szpanuje wiedzą o mechanice, co? niedenerwój sie, cos sie wymysli Rozumiem że "Samo sie wymysli" :mrgreen: ? Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 Oj Avallon daj już spokój, przeceż tak pięknie rymuje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 9 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2004 rad3k odpaliłeś motocykl na ssaniu? rozgrzałeś na ssaniu?po wymianie oleju kolejny raz ssanie?świece się zalały i popadały - też tak zrobiłem jak jeszcze nie miałem wyczucia do Kawy i musiałem ją pchać 2 km do domu, co gorsza nie miałem klucza do świec i nikt ze znajomych tez nie miał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 9 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2004 co gorsza nie miałem klucza do świec i nikt ze znajomych tez nie miał Bo GPX ma tak głęboko świece że żaden zwykły klucz nie podejdzie.Tez to z kumplem przerabiałem :mrgreen: Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 co gorsza nie miałem klucza do świec i nikt ze znajomych tez nie miał Bo GPX ma tak głęboko świece że żaden zwykły klucz nie podejdzie.Tez to z kumplem przerabiałem :mrgreen:ja musiałem kupić zestaw kluczy rurkowych "marki" - TOPEX i jakoś daje rade ;)i co z tym GPX750 odpala już?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSH Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Witam Panow,Filtr oleju mozna bez wiekszego problemu wymienic bez zdejmowania kolektorow. Jedynymi elementami, ktore musisz zdjac to owiewki a dokladniej dolna czesc :-) Po wykreceniu sruby mocujacej pokrywe filtra oleju, ktora wkrecana jest w blok silnika musisz umiejetnie podwazyc ja srubokretem lub czyms plaskim tak by ja wyciagnac. Ot cala filozofia :mrgreen: Kiedy oddawalem Ci GPX akumulator kwalifikowal sie do wymiany. Podejrzewam, ze zalales swiece i stad problem z uruchomieniem silnika (sam w ostatnich dniach uzytkowania musialem kilka razy uruchamiac motocykl przez podlaczenie prostownika). Jezeli jeszcze nie kupiles zainteresuj sie EXIDE'm, cena +/- 80zl. PozdrawiamBush PS. Zalewanie sie swiec moze byc nie tylko spowodowane zlym odpalaniem silnika - minelo sporo czasu od ostatniej regulacji i synchronizacji gaznikow wiec na nowy sezon powinienes o tym pomyslec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 14 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 Filtr oleju mozna bez wiekszego problemu wymienic bez zdejmowania kolektorow. Jedynymi elementami, ktore musisz zdjac to owiewki a dokladniej dolna czesc Bush wszystko zależy od kolektorów. Jeśli miałeś oryginalny układ wydechowy to może i nie trzeba nic rozkręcać ale np. ja mam 4-2-1 i aby wymienić filtr to owiewki, kolektory, chłodnice lądują obok moto :roll: Radek co z twoim moto doszedłeś czemu nie odpala???Pozdro all Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSH Opublikowano 14 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 Bush wszystko zależy od kolektorów. Jeśli miałeś oryginalny układ wydechowy to może i nie trzeba nic rozkręcać ale np. ja mam 4-2-1 i aby wymienić filtr to owiewki, kolektory, chłodnice lądują obok moto :roll: Wiem o tym, natomiast Radek w tej chwili jezdzi moim GPX gdzie jest zainstalowany seryjny 4w2 dlatego napisalem, ze nie trzeba zdejmowac nic procz dolnej owiewki.Swoja droga wspolczoje Ci takich kombinacji chociaz pewnie w tym przypadku wszystko rekompensuje wyglad i dzwiek :mrgreen: Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 14 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 Hejka! Wreszcie znalazlem chwile wolnego i poszedlem do garazu. Dokladniej obejrzalem motocykl i zauwazylem niewinnie zwisajacy przewod paliwowy ,ktory odczepil sie od kranika i ukryl sie za sterta kabelkow tak ,ze bylo to widoczne dopiero po podniesieniu baku :mrgreen: Teraz laduje aku i zaraz lece odpalic ;)Chcialem odrazu zobaczyc swiece jednak klucz ,ktory kupilem okazal sie o 2cm za krotki :mrgreen: Mateusz milo Cie znowu czytac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 14 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 Dokladniej obejrzalem motocykl i zauwazylem niewinnie zwisajacy przewod paliwowy ,ktory odczepil sie od kranika i ukryl sie za sterta kabelkow Chyba moje przypuszczenia były słuszne.....mam nadzieję :mrgreen: Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 14 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 Swoja droga wspolczoje Ci takich kombinacji chociaz pewnie w tym przypadku wszystko rekompensuje wyglad i dzwiek dzwięk jest super :twisted: Hejka! Wreszcie znalazlem chwile wolnego i poszedlem do garazu. Ja nie widziałem mego bike'a od sierpnia... ;) Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.