Deebo Opublikowano 16 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2023 Witam. Niedawno kupilem Monstera 620, motocykl ogolnie pracuje jakby dostawal za malo paliwa, a powyzej 6500obr zaczyna falowac i nie wkreca sie powyzej 7500obr. Macie pomysl od czego zaczac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 17 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2023 Te motory to generalnie temat rzeka. Kumpel kiedyś miał jakąś Ducatę... już nie pamiętam, dwa sezony myśmy japonią jeździli a on... czekał na werdykt kolejnego mechanika. Też tam się zalewała, mocy nie miała, strzelała, itp. Przerabiał jakieś linki gazu, jakieś sterowania chłodnicami, termostatami itp bo tam chłodzenie olejem, pompa paliwa, gaźniki podmieniał. Raz było lepiej, innym razem gorzej, najczęściej niby lepiej ale po 15 min jak nie wracał z jazdy próbnej to już wiadomo że trzeba było jechać z linką. Sprzedał to w pi*dziec i słyszeć do dzisiaj nie chce o włoszczyźnie. Ludzie którzy potrafili ogarniać japończyki nie potrafili absolutnie z tym nic zrobić. Obstawiam że bez odstawienia tego do dobrego speca od Ducati ... będzie jak w przyp. kumplowej sztuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 17 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2023 To chyba motocykl na wtrysku Magneti Marelli. W takiej sytuacji to podstawą powinna być diagnostyka komputerowa silnika i pomiar ciśnienia pompy paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 Problem, może być złożony, od pierdułki typu filtr paliwa/pompa paliwa, po nieszczelne gniazda zaworowe... pompe paliwa, można szybko sprawdzić co prawda nie dokładnie, ale mniej więcej, sprawna powinna dawać takie ciśnienie, że paluchami przewodu po pompie nie ugniesz ( tam jest ok 3-3,5 atm), ja zacząłbym od wyciągnięcia pompy i sprawdzenia przewodów wewnątrz zbiornika paliwa, koleżce w BMW R 1150 przewód był popękany, i czasami paliwo podawał na wtryski, ale nie uzyskiwał własciwego ciśnienia, wymiana na porządne i zabezpieczenie porządnymi cybantami pomogło... Jak tam wszystko jest OK, to kolejny podejrzany czujnik położenia wału ( psują się od czasu do czasu), lub czujnik położenia przepustnicy, można to sprawdzić kompem serwisowym lub miernikiem i porównać oporność z własciwymi, prawidłowymi wartościami do danego czujnika... Kolejny sprawca, uszkodzone ECU, a na koniec gniazda zaworowe, jak motocykl był zaniedbanyi jezdził na niewłaściwym, mocno zubożonym składzie mieszanki... Trzeba w otwory świec wkręcić czujnik ciśnienia i sprawdzić cisnienie sprężania, różnica między cylindrami może być najwyżej 1 atm, ale najlepiej jak jest jednakowe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.