grabsky Opublikowano 7 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2023 Witam, Ostatnio pojawił mi się problem z wyciekiem oleju przez rurkę widoczną na zdjęciu. Chcę zapytać jak się za to zabrać i czy jest to poważna usterka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2023 To wyglada na odme glowicy i moze byc spowodowane jakas nieszczelnoscia uszczelki pokrywy zaworowej. Nie jest to nic groznego tylko upierdliwe zeby znalezc skad dokladnie leci i dlaczego. Wymyc dokladnie, zasypac pudrem dla niemowlakow i okolice i uruchomic silnik - to powinno pokazac skad dokladnie leci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 8 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 (edytowane) Oringi na powrocie oleju z głowicy. Czapka w góre, nowe uszczelki i bedzie dobrze. Dużo ciężkiej pracy przed tobą 🙂 edit: zrób jeszcze zdjęcie z przodu, żeby było widać co jest nad tym kanałem tak dla pewności Edytowane 8 Czerwca 2023 przez zielorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabsky Opublikowano 11 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2023 Dzięki za odpowiedzi. Jutro zabiorę się za to i wyślę zdjęcia jeszcze. to te dwie rurki, jedna jest praktycznie sucha a na drugiej widać, że jest dużo oleju. Jak ją wytarłem i się przejechałem to było widać spływający olej od góry tej rurki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 11 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2023 Żeby wymienić oringi na tych rurkach to trzeba niestety demontować głowice... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garage Opublikowano 28 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2023 Mały wyciek ale sporo pracy i wydatków. Głowica jak głowica ale po odkręceniu należy pamiętać o uszczelce cylindrów która jest blaszana i po zluzowaniu raczej puści więc lepiej wymienić. Następna rzecz to uszczelniacze szpilek, montuj oryginalne bo zwykłe oringi długo nie wytrzymają, no i przede wszystkim głowica. jak już jest zdemontowana to planowanie! To jest silnik typu olejak i szczerze wątpię żeby była jeszcze prosta, poza tym przegląd zaworów i ich dotarcie. Warto też wymienić uszczelniacze zaworowe. Wtedy ze spokojnym sumieniem robota jest wykonana zgodnie ze sztuką! Na koniec dokładna regulacja luzów zaworowych , synchronizacja gazników i dawek podstawowych paliwo powietrze. Dobrze wyregulowany bandzior to podstawa! To tak w skrócie. Kwestie momentów dokręceń śrub i nakrętek oraz kolejność bez problemu odszukasz w service manual. Pozdrawiam i udanej naprawy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.