Hubter Opublikowano 10 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 (edytowane) Witam, mam yamahe yzf 250 z 2016 roku, zrobiona calkowita regeneracja glowicy oraz cylinder z tłokiem+łancuszek rozrzadu. Cylinder works nicasil oczywiscie i tlok vertex sel A Robione w motokrzosie więc nie w stodole. Odpala bezproblemowo, nie przycina, chodzi na wolnych obrotach jak powinien. Przejechany bak na spokojnie, (ok 4mth) bez zadnego upalania,kopania w piachu ani nic(z przerwani na ostygnięcie motocykla). Spokojna jazda na max 1/2 gazu, wymiana oleju z filtrem dzisiaj. Przychodzę z pytaniem, ponieważ nie obserwuje żadnych ubytków oleju ani plynu, motor pracuje jak trzeba. Kompresja jest bardzo duża taka jak powinna, Dzisiaj postanowilem troszkę powkręcać go na obroty(oczywiscie nie na zimnym silniku i nie na pelnej manetce) podczas dodania mocniej gazu puszcza lekko dym( nie potrafie okreslic czy bialy czy szary-napewno wykluczamy niebieski) Czy to normalne zjawisko? Jestem pewny ze dobrze docieram moto, naprawde jest to delikatna jazda. Podczas postoju na rozgrzanym silniku gdy dodam gazu na 3/4 nie kopci ale podczas jazdy lekko pusci chmure, Jest to mala chmurka nie zadne kopcenie. pozatym nic sie nie dzieje w miejscu nie kopci. Proszę o pomoc bo nie wiem czy sie martwić czy nie 😉 Edytowane 10 Maja 2023 przez Hubter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Pewnie czarny, daweczka bogato ustawiona, jak przypuszczam...czy martwić się czy nie to pytanie dla mnie filozoficzne, w zależności od tego do czego nam służy sprzęt typu MX, jeśli do urywania sekund na torze MX, to nie ma się czym martwić, jak silnik wybuchnie to wybuchnie- wpisane to jest w ten sport, jak do innych celów - to trzeba się martwić nad celowością wyborów 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Można sprawdzić jaki kolor ma świeca zapłonowa po wykręceniu, to może być dobra informacja odnośnie spalania (ubogo/bogato) lub pobierania ewentualnego oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 Delikatna jazda podczas docierania moze byc zabojstwem dla silnika, specjalnie silnika zrobionego do sportu. Wkrecanie na obroty podczas postoju motocykla nie ma zadnego sensu, owszem trzeba go wkrecac na obroty ale podczas jazdy - niskie biegi i wjazdy na obroty do 3/4 gazu oraz natychmiastowe zjazdy z nich przez jakies 10 km, przerwa i powtorka. Dobrze robia Tylko ze powinno to byc zrobione natychmiast po odpaleniu swiezego silnika. Jaki olej wlales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubter Opublikowano 13 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 Na pierwszy poszedl katana 10w50 tera po zmianie motul i narazie jest wszystko git, najechane 5mth moim zdaniem wiecej nie ma sensu go docierac bo to nicasil. Dymi leciutko na czarno ale to jak dasz w miejscu naprawde mocno, podczas jazdy juz nie, oleju nie ubywa ani nic. Prawdopodobnie dawka bogato ustawiona albo mam zasyfiony uklad wydechowy bo pobieral mi olej przed remontem i kopcil na niebiesko wiec moze sie nagrzewac i przepalac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.