Skocz do zawartości

AMOREK SKRETU


Johan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

GPR --- 1500zl (kolor do wyboru)

PitBull - ok.1600zl

HyperPro RSC - 1700zl (aktywny kolor do wyboru 22usawienia)

Harris - ok.1900zl (czarny, srebrny 28ustawien)

Ohlinis - ok. 1600zl

 

realizacja do 2tyg :) jakby ktos chcial to na PRIV walic, wszystko nowe, wraz z mocowaniami, przede wszystkim do nowszych sportow od 99++

 

mam do R6 03/04 za 300zl oddam z mocowaniem no-name'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

czy ktos z was jezdzil na tym NHK? Ile to wytrzymuje? pytanko do ludzi z pierwszej reki a nie do tych co slyszeli badz po cenie sadza ze lipa

 

dzieki

 

Odświeżam temat i zwracam się z tym sammym pytaniem co kolega wyżej.

Czy ktoś jeździł na takim? Warto kupić za 250zł? Czy lepiej dołożyć drugie tyle i kupić "markowy" używany?

Amor nie będzie hardcorowo wykorzystywany... Mam zamiar polatać na gumie w następnym sezonie i może 1-2 razy zahaczę o tor w Poznaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Temat odgrzany, może i dobrze :smile: Czy ktoś może powiedzieć coś więcej o amorach LSL? A zwłaszcza jak ma się ich praca w porównaniu do fabrycznych amorytyzatorów skrętu montowanych np. w GSX-Rach? Jakoś nigdy na shimmy na takim fabrycznym amortyzatorze nie narzekałem, ale wiadomo, fajnie by było mieć kolejny gadżet w kolekcji :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również na fabryczny amor w GSXR 1000 nie narzekam, dopóki sie nie wytłucze albo nie spoci daje radę.

W poprzednim motocyklu mialem LSLa i bardzo sobie chwalę i polecam. 8stopni regulacji jak dla mnie to świat i ludzie (choć dość nagły jest przeskok między 7 a 8poziomem. Wytrzymałość tego amortyzatora jest godna podziwu! 4 lata ostrej ekspolatacji, raz przy wywrotce się skrzywił, i zablokował kierownicę wiec go wywaliłem. Ale naszło mnie by go odprostować i ten zabieg się udał, amor działa dalej i nie puścił przez kolejne dwa lata nawet kropli oleju.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...