Skocz do zawartości

Pacjent Dniepr MT10 79r


maniek1809
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, HD1940 napisał:

Niestety ja jestem z drugiego końca Polski. Szukaj pomocy na forach specjalistycznych np. redmotorz.eu. A na marginesie co dolega gaźnikom i motocyklowi?

Nie mam pojęcia co się dzieją z motorem obroty falują  tak jakby na jeden prawy tłok słabo palił 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to te przyczyny ( sprezania / iskra ) trzeba sprawdzic przed ruszaniem gaznikow. Pamietam moje walki gaznikowe z Dnieprem kolegi ktore calkowicie znikly po zalozeniu elektronicznego ukladu zaplonowego produkcji pewnego pana z Poznania. Motur zaczal rowno pracowac na wolnych i ladnie sie wkrecal na obroty. Bylem tak pozytywnie zaskoczony ze zamowilem taki sam uklad do mego BSA. 

Czyli najpierw cisnienie sprezania potem luzy zaworowe, potem regulacja dynamiczna zaplonu a na koncu gazniki. Jaki uklad zaplonowy masz w swoim Dnieprze? Jesli to oryginal na przerywaczu to mozesz spodziewac sie roznych niespodzianek w zwiazku z b. niska jakoscia czesci.

Z kolei objaw falowania obrotow wskazuje na lewe powietrze dostajace sie do gaznikow, tak ze troche pracy przed toba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...