Daniel Quattro Opublikowano 27 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2022 Witam wszystkich serdecznie. Jestem tutaj zupełnie nowy i w dodatku jestem kompletnie zielony w temacie motocykli. Od 14.07 jestem szczęśliwym posiadaczem YAMAHY XVS 1100A CLASSIC z 2003r. Jest to w sumie moj pierwszy motocykl w życiu.. Gdzieś tam kiedyś za małolata miałem jakieś MZ 150, potem 250 oraz JAWĘ 350 TS, ale tego nawet nie liczę. Praktycznie od 20 lat nie miałem, ani w sumie nawet nie siedziałem na motocyklu… Zawsze gdzieś mi się tam marzyły choppery, w szczególności Kawasaki VN800 oraz DragStar-y 650 i 1100, ale jakoś nigdy nie kupiłem (do tej pory ) Zawsze można znaleźć milion wymówek (praca, żona, dzieci, brak prawka, po co, na co itd…) Dziś mam 41 lat (za miesiąc 42), DragStar 1100 zakupiony, prawko za ok. 2 tygodnie powinno być gotowe (byście widzieli zdziwione miny w szkole nauki jazdy jak zobaczyli moje prawko, wszystkie kategorie tylko „A” brakuje) Moj motocykl: - Yamaha XVS 1100A Classic - Jestem drugim właścicielem, pierwszy ojciec kolegi miał motocykl od nowości,- Wszystkie rachunki itd. dostałem z motocyklem - Bezwypadkowy itd. - Maly przebieg, udokumentowany- Motocykl bardzo długo stał w garażu nie ruszany, kolega go jednak w tamtym roku na wiosnę doprowadził do stanu używalności (od tego czasu zrobił 1000km, potem kupiłem go ja)- Świeży serwis zrobiony w lipcu tego roku- Świeży przegląd również zrobiony - Motocykl w sumie 100% oryginalny (dodatkowe reflektory i gmole zamówione wraz z Yamaha u Dealera)- Kolega, po „wybudzeniu” motocykla zrobił kilka rzeczy „pod siebie” tj. założył szersz gmole, zmienil kierownice, zmienil przednie nadkole, siedzenie zamienił na solo- Wszystkie oryginalne części otrzymałem z Yamaszka Przeróbki w planie: - Jeszcze nie wiem, ale chciałbym pójść w kierunku Bobber, chyba, ze coś mi się zmieni… (nie wiem jak to będzie z tyłem) Na początek to by było na tyle, jeszcze raz witam wszystkich i szerokości oraz bezawaryjności życzę. Pozdrawiam