Ez123 Opublikowano 3 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2022 Siema, w apce mam przełożenia fabryczne 13-62, denerwują mnie krótkie biegi, v-max 110km/h. Jakie dać zębatki żeby biegi się wydłużyły i zwiekszyła się prędkość maksymalna, ważne by nie zdychał przy starcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 A ty myślisz że przełożeniami da się zwiększyć v-max nie tracąc mocy "na dole" ?? Takie rzeczy tylko w Erze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ez123 Opublikowano 4 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 Jestem świadomy tego że zwiększjąc v-max trace na przyśpieszeniu dlatego napisałem "ważne by nie zdychał przy starcie" szukam tzw, złotego środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 3 godziny temu, Ez123 napisał: " szukam tzw, złotego środka. złoty środek to przełożenie fabryczne . próba zwiększania v-max chociaż nie zawsze nie zawsze musi się udać 🙂zawsze spowoduje zmniejszanie mocy na kole Będzie najłatwiej i najtaniej kiedy spróbujesz dać przednią zębatkę o ząb większą i sprawdź czy cię to satysfakcjonuje (moim zdaniem nie ) Nie bardzo wiem czego oczekujesz od motocykla który ma coś koło 13 czy 15 KM Nie ma cudów żebyś z tego "wycisnął" coś zdecydowanie lepszego/szybszego Chcesz lepsze osiągi - pozostaje tylko zmiana motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 18 godzin temu, Ez123 napisał: Siema, w apce mam przełożenia fabryczne 13-62, denerwują mnie krótkie biegi, v-max 110km/h. Nie chcę nic mówić ale kupiłeś motocykl typu supermoto i chcesz z niego zrobić sporta? Te motocykle są projektowane i strojone do zupełnie innego stylu jazdy i użytkowania niż sprzęty sportowe. Możesz spróbować policzyć na https://sprocketcalculator.com ile stracisz momentu / zyskasz prędkości na kombinacjach z zębatkami ale cudów nie oczekuj. Na szybko sprawdziłem i jak dasz z przodu ząb większą a z tyłu ząb mniejszą to już jesteś w plecy 10% na starcie a przy takiej małej pojemności odczujesz to dość mocno, zwłaszcza sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ez123 Opublikowano 4 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 (edytowane) Najbardziej zależy mi na zwiększeniu średniej prędkości przelotowej na ten moment wynosi 70/80km/h. Niestety przez wiek i problemy z plecami nie ma opcji na zmiane motocykla. Edytowane 4 Lipca 2022 przez Ez123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 To jest swietna szybkosc przelotowa na bzyka 125 ccm. Poza tym zabezpiecza przed mandatami. 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.