Skocz do zawartości

Podczas pracy silnika gaźnik cieknie


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Miesiąc temu przeczyscilem gaźnik w motorze. Motocykl dobrze działał ale uszczelka przestała trzymać dlatego wymieniłem ją. Od tego czasu jak odpalam motocykl paliwo powoli leje się z komory pływakowej, a silnik normalnie pracuje. Sprawdziłem i pływak dobrze pracuję, jaki może być problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego chcesz go zmieniac? Powinien byc fabrycznie ustawiony i nie ruszany.
To lanie paliwa z gaznika wyglada na wyrobienie lub zacinanaie sie zaworka iglicowego komory plywakowej. Ktora uszczelke wymieniales?
Adam a może by tak zacząć od tego, jaki to motocykl, jaki gaźnik? Jeden, dwa, 4?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Adam M. napisał:

Dlaczego chcesz go zmieniac? Powinien byc fabrycznie ustawiony i nie ruszany.

To lanie paliwa z gaznika wyglada na wyrobienie lub zacinanaie sie zaworka iglicowego komory plywakowej. Ktora uszczelke wymieniales?

Cześć, sprawdziłbym skąd leje się paliwo. Niektóre gaźniki przelewają się przez śruby regulacji albo przez przelewy. Sprawdziłbym:

1) ustawienie poziomu paliwa w gaźniku

2) szczelność pływaka

3) sprawność zaworka iglicowego i jego gniazda, który zamyka dopływ paliwa do gaźnika.

Uszczelka komory mogła spuchnąć od paliwa i nie pasuje. Zalej ją gorącą wodą i spróbuj założyć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro cieknie z przelewu to oznacza, że zawór iglicowy lub jego gniazdo nie działają właściwie. Zatem:

1) sprawdzić czy pływak jest szczelny

2) sprawdzić poziom paliwa (w manualu będzie opis ustawienia) i ustawić prawidłowy poziom.

3) sprawdzić zawór iglicowy i jego gniazdo, jeśli wyrobiony - trzeba wymienić.

Uszczelka komory pływaka nie ma tu nic do rzeczy.

Jeszcze jedno. Jeśli masz cień podejrzeń, że paliwo dostało się do oleju, wymien ten olej. Mam starszy model tego silnika. Bezwzględnie w tych twinach trzeba tam zamykać kranik po zakończeniu jazdy. Drobny paproch albo zmiana ciśnienia atmosferycznego przy przejściu frontu może się skończyć wyciekiem paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory ale jeśli ktoś pyta jak ustawić poziom paliwa to świadczy o jego wiedzy . Na czym polegało jego czyszczenie ??

Opłukałeś go  z zewnątrz czy rozkręciłeś i złożyłeś na zasadzie " to chyba będzie tu a tamto raczej w innej dziurce "  ??

Naprawdę oddaj to komuś kto się zna bo narobisz sobie dużo więcej szkody niż "zarobisz" przez samodzielną prace 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Chodziło mi o ustawienie na jakim poziomie paliwa ma się zamykać zawór iglicowy. Okazało się że w środku zaworka jest czarny osad, nie zauważyłem go ponieważ czyściłem benzynka a nie alkoholem izopropylowym. Po oczyszczeniu wszystko działa. Dzięki za odpowiedzi jak dojść do tego(nie za bardzo miałem pojęcie o gaźnikach) 

Edytowane przez Woooocaaash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...