Woooocaaash Opublikowano 19 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2022 Miesiąc temu przeczyscilem gaźnik w motorze. Motocykl dobrze działał ale uszczelka przestała trzymać dlatego wymieniłem ją. Od tego czasu jak odpalam motocykl paliwo powoli leje się z komory pływakowej, a silnik normalnie pracuje. Sprawdziłem i pływak dobrze pracuję, jaki może być problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2022 W zaworku iglicowy ,ewentualnie za wysokim poziomie w gaźniku Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woooocaaash Opublikowano 21 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2022 Jak zmienić poziom paliwa w gaźniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 21 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2022 Pewnie tak samo jak kolejnosc faz przy zaciskaniu zacisków na motorze ale drugiej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2022 Dlaczego chcesz go zmieniac? Powinien byc fabrycznie ustawiony i nie ruszany. To lanie paliwa z gaznika wyglada na wyrobienie lub zacinanaie sie zaworka iglicowego komory plywakowej. Ktora uszczelke wymieniales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 23 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2022 Dlaczego chcesz go zmieniac? Powinien byc fabrycznie ustawiony i nie ruszany. To lanie paliwa z gaznika wyglada na wyrobienie lub zacinanaie sie zaworka iglicowego komory plywakowej. Ktora uszczelke wymieniales?Adam a może by tak zacząć od tego, jaki to motocykl, jaki gaźnik? Jeden, dwa, 4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 23 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2022 9 godzin temu, Adam M. napisał: Dlaczego chcesz go zmieniac? Powinien byc fabrycznie ustawiony i nie ruszany. To lanie paliwa z gaznika wyglada na wyrobienie lub zacinanaie sie zaworka iglicowego komory plywakowej. Ktora uszczelke wymieniales? Cześć, sprawdziłbym skąd leje się paliwo. Niektóre gaźniki przelewają się przez śruby regulacji albo przez przelewy. Sprawdziłbym: 1) ustawienie poziomu paliwa w gaźniku 2) szczelność pływaka 3) sprawność zaworka iglicowego i jego gniazda, który zamyka dopływ paliwa do gaźnika. Uszczelka komory mogła spuchnąć od paliwa i nie pasuje. Zalej ją gorącą wodą i spróbuj założyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woooocaaash Opublikowano 24 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2022 Motocykl to honda rebel 125 1997, cieknie z przewodu przelewowego, została wymieniona uszczelka komory pływaka, dzięki za odpowiedzi postaram się wszystko posprawdzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 24 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2022 Skoro cieknie z przelewu to oznacza, że zawór iglicowy lub jego gniazdo nie działają właściwie. Zatem: 1) sprawdzić czy pływak jest szczelny 2) sprawdzić poziom paliwa (w manualu będzie opis ustawienia) i ustawić prawidłowy poziom. 3) sprawdzić zawór iglicowy i jego gniazdo, jeśli wyrobiony - trzeba wymienić. Uszczelka komory pływaka nie ma tu nic do rzeczy. Jeszcze jedno. Jeśli masz cień podejrzeń, że paliwo dostało się do oleju, wymien ten olej. Mam starszy model tego silnika. Bezwzględnie w tych twinach trzeba tam zamykać kranik po zakończeniu jazdy. Drobny paproch albo zmiana ciśnienia atmosferycznego przy przejściu frontu może się skończyć wyciekiem paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2022 Sory ale jeśli ktoś pyta jak ustawić poziom paliwa to świadczy o jego wiedzy . Na czym polegało jego czyszczenie ?? Opłukałeś go z zewnątrz czy rozkręciłeś i złożyłeś na zasadzie " to chyba będzie tu a tamto raczej w innej dziurce " ?? Naprawdę oddaj to komuś kto się zna bo narobisz sobie dużo więcej szkody niż "zarobisz" przez samodzielną prace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woooocaaash Opublikowano 4 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 (edytowane) Chodziło mi o ustawienie na jakim poziomie paliwa ma się zamykać zawór iglicowy. Okazało się że w środku zaworka jest czarny osad, nie zauważyłem go ponieważ czyściłem benzynka a nie alkoholem izopropylowym. Po oczyszczeniu wszystko działa. Dzięki za odpowiedzi jak dojść do tego(nie za bardzo miałem pojęcie o gaźnikach) Edytowane 4 Lipca 2022 przez Woooocaaash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 5 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2022 Niezależnie od sukcesu, poszukaj instrukcji serwisowej to Twojego motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.