Skocz do zawartości

Czy da się u nas jeździć na sztywnym zawieszeniu?


Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, FIS napisał:

Jak widać chcesz go kupić zgodnie z jego przeznaczeniem.

Jak jest dla Ciebie tyle wart to bierz...

Pamiętaj tylko, że nie są to motocykle dopracowane w każdym calu... 😉

Błędem było obejrzenie go na żywo. Przerył mi psychę i pozamiatane 🤣

Oj tak wiem już trochę o nich ich bolączkach, cenach części etc...

Z drugiej strony to ma większość czasu przestać a nie jeździć i tak został zaprojektowany 😉

FIS podjąłbyś się serwisu jakby co?

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wyglada ... i to by było na tyle. Po to zresztą został zrobiony. Czy da się jechać? Pewnie tak tylko po co? Tak jak FIS napisał, podoba się, to bierz. Będzie ładną ozdobą garażu czy tam firmy. Raz, dwa razy do roku, przejażdzka kilka km po podwórku. Serwis? Wymiana płynów co jakiś czas i chyba to wszystko. To ma zdobić a nie cieszyć jazdą. Podejrzewam, że nawet hamulca tam nie ma dobrego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, jonaszko napisał:

 Czy da się jechać? Pewnie tak tylko po co? 

Żeby gdzieś dojechać 🤣 Na zlocik, na kawę do knajpki, złapać trochę wiatru. Myślę że nawet gdyby był z tyłu zawias Softailowy to i tak nie nadaje się do szybkiej jazdy. To co zauważyłem, 90% naszych grupowych przejazdów po okolicach to wolny cruising. I to nawet fajne jest bo człowiek się relaksuje a nie spina dupę. Mam jeszcze S4R do wściekania jak znalazł.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Tommo napisał:

 

FIS podjąłbyś się serwisu jakby co?

Bez problemu.

 

Nawet miesiąc temu jednego podobnego zrobiłem.

Uważaj, bo BD sklada osprzet do silników S&S'a "na winie" - co sie nawinie z osprzetu to pakują - miałem pare miechów temu spine z jednym włascicielem, bo mi próbował wmówić, że źle dobieram części do S&S'a. Czyli portki z 80 cali silnika miał w 1,7 silniku... i takie chciał zamawiac... a tam idzie nietyp, bo S&S buduje do BD troche nietypowe silniki, aby ograniczyć ich drgania, przez co jest troche młyn z doborem.

 

P.S.

Jak bedzięsz brał to podeślij na priv numery silnika - napisze Ci krótkie info co to jest za piec.

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, FIS napisał:

Bez problemu.

 

Nawet miesiąc temu jednego podobnego zrobiłem.

Uważaj, bo BD sklada osprzet do silników S&S'a "na winie" - co sie nawinie z osprzetu to pakują - miałem pare miechów temu spine z jednym włascicielem, bo mi próbował wmówić, że źle dobieram części do S&S'a. Czyli portki z 80 cali silnika miał w 1,7 silniku... i takie chciał zamawiac... a tam idzie nietyp, bo S&S buduje do BD troche nietypowe silniki, aby ograniczyć ich drgania, przez co jest troche młyn z doborem.

 

P.S.

Jak bedzięsz brał to podeślij na priv numery silnika - napisze Ci krótkie info co to jest za piec.

EE4983X

Niestety ma głowice TP czyli z większym potencjałem na awarię.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...