michu19918 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 witam prosze o pomoc w zdiagnozowania braku iskry wymienilem chyba juz wszystko w motocyklu i nie ma nawet najmniejszej iskierki nie wiem co mam dalej robic dlatego zwracam sie do bardziej ogarnietych osob w temacie dodam jeszcze ze motocykl nie ma zegarow i udalo mi sie znales iskre na 15 min i od tamtej pory niema nic prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Czy jak brak zegarow to moze brak i stacyjki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu19918 Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2022 (edytowane) 17 godzin temu, Adam M. napisał: Czy jak brak zegarow to moze brak i stacyjki? niestety tak ztacyjka to zamiennik ale udalo mi sie na tym zamieniku miec iskre niesty tylko przez 15 min Edytowane 10 Kwietnia 2022 przez michu19918 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2022 W niektórych motocyklach są dodatkowe wyłączniki zapłonu na kierownicy - poza stacyjką. Może tam jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Myślę że należy sprawdzić czy dochodzi napięcie do cewek zapłonowych. Na cewkach po stronie pierwotnej po włączeniu zapłonu i w momencie kręcenia rozrusznikiem powinno być 10-12V. Oczywiście jeden z przewodów na cewce to 12V zasilania, a drugi to impuls sterowany masą przez ECU lub moduł zapłonowy. Jeśli jest kilka cewek to przewód plusowy jest wspólny dla wszystkich, łatwo go zlokalizować omomierzem mierząc przejścia przy zdjętych wtyczkach cewek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanser Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2022 (edytowane) 🤔A moze poprostu bezpiecznik sprawdz czy jest napięcie na stacyjkę😉 Edytowane 10 Kwietnia 2022 przez Lanser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu19918 Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 21 godzin temu, Stefan Kowalski napisał: Myślę że należy sprawdzić czy dochodzi napięcie do cewek zapłonowych. Na cewkach po stronie pierwotnej po włączeniu zapłonu i w momencie kręcenia rozrusznikiem powinno być 10-12V. Oczywiście jeden z przewodów na cewce to 12V zasilania, a drugi to impuls sterowany masą przez ECU lub moduł zapłonowy. Jeśli jest kilka cewek to przewód plusowy jest wspólny dla wszystkich, łatwo go zlokalizować omomierzem mierząc przejścia przy zdjętych wtyczkach cewek. prad do cewek dochodzi i sprawdzalem cewke na krotk i na krotko dzial W dniu 10.04.2022 o 16:14, HD1940 napisał: W niektórych motocyklach są dodatkowe wyłączniki zapłonu na kierownicy - poza stacyjką. Może tam jest problem. czy chodzi i przelacznik przy manetce ? 20 godzin temu, Lanser napisał: 🤔A moze poprostu bezpiecznik sprawdz czy jest napięcie na stacyjkę😉 bezpieczniki wszystkie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanser Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 (edytowane) Sprawć prąd na stacyjkę i wyjście z niej bo jeśli się liczmiki nie świecą to raczej problem jest w stacyjce lub do niej prąd niedochodzi zobacz ile jest kabli moze mostek zrobisz na kablach od stacyjki i będzie pewne lub sprawdz miernikiem przejście czy po przełączeniu stacyjki na kturychś pinach jeśli niewiesz ktury na stacyjce to plus weś zarówkę z obsadką i jeden kabel do minusa na akumlatorze a drugim badaj będziesz wiedział czy dochodzi prąd i ktury to plus do stacyjki i czy zniej wychodzi po przekręceniu kluczyka na wyjściu ma się świecić zaruwka a na wejściu w karzdej pozycji i sprawdź czy ci jakiś pin z kostek niewyleciał mi kiedyś wyleciał Z tym ze gdy by niedziałał przełącznik na manetce to by raczej nie kręcił a co tam wymieniałeś bo za iskre jest odpowiedzialny czujnik chala na zapłonie cewki sprawdzałeś na obu cewkach czy niema iskry i sprawdź te piny w kostkacz styki na cewkach i te prądy na stacyjce no i na manetce jak dasz na zgaszone czy kręci czy nie bo jeśli nie kręci a na włączonym kręci to tam niema czego szukać a na licznikach nic się nie świeci? I sprawdź czy kturyś kabel przy pinie się nie wyłamał ewentualnie jak była iskra przez chwile to moze gdzieś niemieć styku na kablach bąć wsuwkach sprawdź jeśli pośniedziałe wyczyść mozesz sprubować też poruszać wiązką patrzeć czy iskry niema Edytowane 11 Kwietnia 2022 przez Lanser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanser Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 Jeśli dalej nienaprawiony to moze czujnik przy podnuszce☺ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.