Skocz do zawartości

Problem Junak Racer 125 4t


Forek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problem z Junak racer 125 4t

Kilka dni temu jechałem swoją maszynką i zaczął tracić moc, dosyć poważnie. Przygasł po czym włączył się ponownie zaczął strzelać z wydechu i koniec. Jak to w stresie próbowałem go odpalić lecz przy pierwszej próbie nic, druga próba nieco lepsza bo uwaga odpalił lecz znów strzały z wydechu jak powalony i zgasł. Przeprowadziłem go pod dom i oczywiście dalej nic. Rozrusznik kręci a silnik nic. Ściągnąłem bak wyczyściłem zalałem nowe paliwo i dalej to samo. Po wykręceniu świecy oprócz zapachu benzyny wydaje mi się że jest tam olej. Na gwincie faktycznie jest olej jak zajrzę w "dziurkę" Widać czarną ciecz a na samwj świecy również znajduję się taka ciecz.

Jako że jestem laikiem w mechanice i potrafię co najwyżej wykręcić bak lub świecę i naciągnąć poprawnie łańcuch... Przychodzę do was, co może mu być? Co sprawdzić, co napewno a co może? Dodam że motocykl jest na wtrysku przez co wolałem sam nie zgłębiać się w "środek" Żeby nic nie zepsuć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej na świecy to kiepski temat.  Jeśli sam nie jesteś ogarnięty technicznie, zleć naprawę. Być może skończy się zdjęciem głowicy i cylindra.Chyba, że to, co na świecy, to tylko niespalona benzyna. W którychś z silników junaka o tej pojemności luzowało się koło na wale, i wal często ulegał uszkodzeniu. To by tłumaczyło strzały i zgaśnięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest gaźnik czy wtrysk? Bo jeśli to pierwsze to sprawdź czy przypadkiem gaźnik go nie zalewa ponieważ to może być niespalone paliwo dlatego też strzela bo dopiero dopala się w kolektorze wydechowym. Jeśli wtrysk to sprawdź czy nie ciągnie na lewo powietrza, często króćce miedzy tryskiem, a cylindrem potrafią się rozszczelnić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach