KacperN Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 (edytowane) Witam, mam problem z moim KTM Duke 125 z 2011r. Motocykl odpala normalnie (bez problemów), ale podczas jazdy na pierwszych trzech biegach podczas od kręcenia manetki do końca zaczyna jakby się dławić/przerywać. Dzieje się tak bez różnicy od prędkości czy zakresu obrotów w, których się aktualnie znajduje. Moto, gdy odkrecam manetke do 3/4 rozpędza się normalnie bez żadnych dziwnych objawów. Jeszcze dodam, że motocykl podczas, gdy występują te objawy przerywanie/dławienie mimo wszytsko rozpędza się (co prawda wolniej) na biegach wyższych tego problemu nie ma. Był już u 2 mechaników i nic nie zrobili. Jeden nie miał komputera do tego modelu, więc się poddał. Drugi miał komputer i próbował, ale nic to nie dalo. Drugi mechanik podłączył pod kompa, skasował błędy nic to nie dało, wymienił pompę paliwową, świecę, regulował zawory, sprawdzał czujnik nóżki itp i nic. Edytowane 4 Stycznia 2022 przez KacperN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 po skasowaniu błędów fajnie by było odbyć jazdę próbną przejechać kawałek tak żeby szarpał i potem jeszcze raz odczytać błędy to może sporo naprowadzić ..... rozumiem że na 4 biegu nie ma problemu dojść w trakcie jazdy do czerwonego pola ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 Wiesz jakie były błędy i czym to diagnozował ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperN Opublikowano 9 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 2 godziny temu, michoa napisał: po skasowaniu błędów fajnie by było odbyć jazdę próbną przejechać kawałek tak żeby szarpał i potem jeszcze raz odczytać błędy to może sporo naprowadzić ..... rozumiem że na 4 biegu nie ma problemu dojść w trakcie jazdy do czerwonego pola ? Podobno mechanik po skasowaniu błędów był się przejechać i nie wracały, ale motocykl dalej tak robił. Na 4 biegu nie ma żadnych problemów motocykl zachowuje się normalnie. 1 godzinę temu, zielorz napisał: Wiesz jakie były błędy i czym to diagnozował ? Diagnozował to jakimś komputerem. Wyskoczyło wiele błędów (niestety nie pamiętam dokładnie jakie) po skasowaniu ich i odpaleniu motocykla przejechaniu się podobno nie wracały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 W dniu 9.01.2022 o 22:11, KacperN napisał: Podobno mechanik po skasowaniu błędów był się przejechać i nie wracały, ale motocykl dalej tak robił. Na 4 biegu nie ma żadnych problemów motocykl zachowuje się normalnie. ale dokręcisz go na 1 biegu do odciny czy w pewnym momencie złapie laga i nie przyspiesza ? 1 Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperN Opublikowano 12 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 Motocykl na 1,2,3 biegu, gdy dam manetke do końca od razu przerywa/dławi się. Nie ważne czy będzie akurat na 4k obrotów czy 8k ... Przerywa przerywa, ale powoli się rozpędza aż dojdzie do normalnej odciny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 mnie to się wydaje że to trzeba by diagnozować komputerem w czasie rzeczywistym ...... postawić na stojak , podpiąc pod komputer , patrzeć na to co się dzieje w momencie kiedy on przerywa , nie wiem na ile interejs jest rozbudowany ale skoro w oplach z lat 95 tak się da to pewnie iw nowszym moto 😄 czujnik stopki zmostkuj całkiem kablem tylko solidnie i wtedy spróbuj u mnie w crm 125 miernikiem był dobry ale jak dostał wibracji szalał i objaw w starym gaźnikowym pierdzielu 2t był identyk jak u ciebie ....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperN Opublikowano 13 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 A może być coś z czujnikiem TPS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Jakie masz tam ssanie? Czy mozna je zdiagnozowac? Bo ewidentnie albo za malo dostaje silnik, albo za duzo paliwa w stosunku do powietrza z tego co piszesz. Czy po zadlawieniu na wysokich obrotach wyrowna sie gdy odejmiesz troche gazU? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KacperN Opublikowano 13 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Nie wyrówna się... Dopiero , gdy zrobię manetkę poniżej 75% otwarcia jest git, ale gdy znowuż otworzę mocniej zaczyna przerywać/dławić się. Moto jest na wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 No to niestety ratuje cie tylko serwisowka i badanie kolejnych czujnikow z miernikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 W dniu 13.01.2022 o 17:04, KacperN napisał: A może być coś z czujnikiem TPS? teretycznie nie bo wtedy nie reagował by ci prawidłowo na gaz też na wyższych biegach..... możesz go przemacać miernikiem tps to zwykły potecjometr , cień szansy jest że gdzieś tam nie łaczy i komputer wchodzi w jakąś awaryjną mapę zapłonu ale raczej wątpię Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.