Michal76l Opublikowano 18 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2021 (edytowane) Cześć, od pewnego czasu posiadam Aprilię RS 125, z 99 roku. Z silnikiem rotax 122. Problem tkwi w tym, że na biegu jałowym, gdy dam full manetkę zaczyna się dusić i gaśnie, gaźnik założony nowy, regulacja śrubką od mieszanki, oraz iglicą nie pomaga. W czym może tkwić problem? Edytowane 19 Listopada 2021 przez Michal76l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 19 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 Zanim zaczniesz coś więcej grzebać przy motocyklu to zmierz kompresję. Może się okazać, że trzeba zacząć od remontu. Jak się jednak okaże, że trzyma wzorową kompresję to sprawdź wszelkie nieszczelności w układzie dolotowym - ma być idealnie szczelnie. Zawór membranowy też do sprawdzenia, zawór wydechowy również. Oczywiście świeca / fajka / przewód są ok? Jeśli wszystko dookoła posprawdzasz to dopiero weź się za gaźnik. Nie pamiętam czy tam było ssanie ręczne czy automatyczne: jak automat to do sprawdzenia (na youtube wpisz "sprawdzanie ssania automatycznego"). Ten nowy gaźnik to jakiś chińczyk czy oryginał Dellorto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal76l Opublikowano 19 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 54 minuty temu, Qadrat napisał: Zanim zaczniesz coś więcej grzebać przy motocyklu to zmierz kompresję. Może się okazać, że trzeba zacząć od remontu. Jak się jednak okaże, że trzyma wzorową kompresję to sprawdź wszelkie nieszczelności w układzie dolotowym - ma być idealnie szczelnie. Zawór membranowy też do sprawdzenia, zawór wydechowy również. Oczywiście świeca / fajka / przewód są ok? Jeśli wszystko dookoła posprawdzasz to dopiero weź się za gaźnik. Nie pamiętam czy tam było ssanie ręczne czy automatyczne: jak automat to do sprawdzenia (na youtube wpisz "sprawdzanie ssania automatycznego"). Ten nowy gaźnik to jakiś chińczyk czy oryginał Dellorto? Gaźnik to Oko Racing 28mm bez dodatkowej dyszy, z ssaniem ręcznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 Oko - dobra kopia Keihin z Tajwanu. Zapchany wydech tez moze byc problemem nie mowiac o rozszczelnieniu karterow. To ma przeciez 22 lata niezbyt latwego zywota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal76l Opublikowano 19 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 Godzinę temu, Adam M. napisał: Oko - dobra kopia Keihin z Tajwanu. Zapchany wydech tez moze byc problemem nie mowiac o rozszczelnieniu karterow. To ma przeciez 22 lata niezbyt latwego zywota. Niby tak, ale gaźnik zamawiany z Jack Motors, więc wydaje mi się że kopią nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 Cala firma OKO robi tylko kopie gaznikow japonskich, wszystko jedno gdzie to kupiles. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.