Skocz do zawartości

honda cn 250


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

mam następujący problem wyciek ,i płyn tylnym kołem i w dziwny sposób pracuje teraz układ napędowy w załączniku film z pracy helixa proszę o info co mogło uledz uszkodzeniu.

Edytowane przez witalis31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ja się jakoś nie znam na motocyklach . Tylko 35 lat jeżdżę i je naprawiam  więc mogę się nie znać  ale ......

dałbyś radę napisać coś tak dokładniej ??

Tzn jaki masz problem ??

Coś ci wycieka tylnym kołem ?? 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, witalis31 napisał:

w załączniku film z pracy

nie załączyłeś

8 minut temu, witalis31 napisał:

problem wyciek ,i płyn tylnym kołem

w sensie hamulcowy? bo inny płyn raczej by nie wyciekał po tylnym kole, ale hamulcowy ma mały wpływ na pracę silnika

Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałem", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku". source: temysli.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://drive.google.com/file/d/16ePNzCmDPZZbMP7I2Z-lI9e0JQfyyY1l/view?usp=sharing

link do filmu

 

44 minuty temu, witalis31 napisał:

Witam serdecznie,

mam następujący problem wyciek ,i płyn tylnym kołem i w dziwny sposób pracuje teraz układ napędowy w załączniku film z pracy helixa proszę o info co mogło uledz uszkodzeniu.

https://drive.google.com/file/d/16ePNzCmDPZZbMP7I2Z-lI9e0JQfyyY1l/view?usp=sharing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozkręć wariator (te talerze z wiatrakiem, bliżej silnika), tam wielkiej filozofii nie ma. Może rolki hałasują. Jak będziesz miał talerze na wierzchu to sprawdź palcem czy nie mają nigdzie rantu. Jak będzie rant to drobny papier ścierny i szlifujesz, mają być gładkie. Pasek czasami nie jest zbyt mocno wyciągnięty? Bo na taki wygląda. 

Drugi "bęben" to sprzęgło odśrodkowe. Też żadna filozofia, prosta budowa. Rozkręć, sprawdź czy sprężynki są nie popękane. Tam masz też sprężynę centralną, również mogła pęknąć. Przy okazji sprawdź stan okładzin sprzęgła czy nie przypalone. 

No i oczywiście przed złożeniem wszystko ładnie odtłuść i wyczyść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wyciek w tym wypadku, to być może płyn hamulcowy, w co wątpię, albo olej np. z przekładni przy tylnym kole. Skutery mają w obudowie przekładni stałe przeniesienie napędu, które pracuje w kąpieli olejowej. Może tam dojść do uszkodzenia uszczelnienia. Pamiętaj też, że w okolicy tylnego koła znajduje się wężyk odprowadzający zanieczyszczenia z obudowy filtra powietrza, gdzie może znaleźć się olej. Wprawdzie jest on zazwyczaj zaślepiony, ale w starym sprzęcie może być sparciały. W ostateczności olej w okolicy tylnego koła może się też objawiać w efektem np. puszczenia uszczelnienia gdzieś na silniku i ściekania oleju po obudowie przeniesienia napędu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...