Jump to content
Incelariusz

Konserwatywne zloty

Recommended Posts

Ja pierdziele jonaszko ……. czekaj cierpliwie i nie śmieć w tym temacie ……

Nie lataj po FM za nim ….. jak dziecko


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

poszukaj jakiś wydawnictw typu "kochać inaczej" i tam zapytaj

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.08.2021 o 22:41, jonaszko napisał:

Też się misu nudzisz?

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
 

Ale jednom tzreba mu przeznac, zozkrecil forum jak dawno nikt !  🤣

 

 

.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.08.2021 o 23:33, Incelariusz napisał:

Hej,

wie ktoś może czy w Krakowie i okolicach są organizowane zloty motocyklowe, w których biorą udział tylko mężczyźni i na które nie mają wstępu te różne pierdziawki 125 ccm? Bardzo chciałbym wziąć udział w jakimś zlocie, ale boję się, że będę musiał przebywać z "motocyklistkami", którym się wydaje, że są fajne, bo jeżdżą na motocyklach albo będą mi pierdziały do ucha te malutkie motorki. Fajne by były takie konserwatywne zloty z dwoma kryteriami: (1) musisz być facetem i (2) wstęp dla motocykli co najmniej 400 ccm.

wbijaj na GaPa

ga pa.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, medor napisał:

wbijaj na GaPa

ga pa.jpg

Dobrze trafiłeś w temat, medor, musisz jeszcze poszukać Incelariusza, on gustował w  macho z przerośniętym motocyklem. Ale musisz go bardziej zachęcić, żeby się zjawił, bo coś go ostatnio na forum nie widać. Może rzuć zdjęcie ze spoconym torsem jako przynętę, tylko nie pamiętam, co go kręciło (musiałbym przeszukać szauta), czy on bardziej lubił wilgotny kaloryfer, czy świecący od potu bojler. Myślę, że na takim zlocie będziecie się doskonale bawić.

Może spróbuj na fejsie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, medor napisał:

wbijaj na GaPa

ga pa.jpg

Siory, ale do GaPa to lamusy, precle i teczowi jezdza !  

Mnie tam nie widziano !  🤣

 

🙂

  • Thanks! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, ks-rider napisał:

Siory, ale do GaPa to lamusy, precle i teczowi jezdza !  

Mnie tam nie widziano !  🤣

 

🙂

Boszszsz, Andrzej, bądz tolerancyjny i nie bądz homofobem. Mamy 21 wiek. Jak chłopaki chcą się bawić, niech się bawią.

  • Haha :) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, grizzli napisał:

Boszszsz, Andrzej, bądz tolerancyjny i nie bądz homofobem. Mamy 21 wiek. Jak chłopaki chcą się bawić, niech się bawią.

Alez ja jestem bardzo tolerancyjny.  lata temu z zayebista lesba jezdzilem, obecnie z pedalem, ba nawet kilku czarnych mam 🤣

Lubie BMW ale nigdy nie czulem potrzeby utorzsamiac sie z innymi uzytkownikami tej marki. Dopuki Forum BMW moderowal Pawel, to bylem na nim, po zmianie moderacji na jakiegos pedala wyszedlem i nigdy juz tam nie wrocilem ! 

 

🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, ks-rider napisał:

 lata temu z zayebista lesba jezdzilem,

 

🙂

Buhaha, a Ty wiesz, że moim marzeniem zawsze było być w zakonie.

 

 

 

 

Żeńskim...

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, grizzli napisał:

Buhaha, a Ty wiesz, że moim marzeniem zawsze było być w zakonie.

Żeńskim...

Moim bylo miec taka cyrkoweczke co to na trapezach ..... byly wygimnastykowane lepiej niz Nadja Comaneci !  🤣

 

Marzenie nie do konca sie spelnilo bo trafila sie panna ktora byla na 8 - mym miejscu w wyborach miss... i trenowala gimnastyke artystyczna.

 

Wracam do domu z roboty a ona w szpagacie lekcje odrabia !  🤣

 

3 minuty temu, KLAUDIUSZ napisał:

Jezu kto BMW jeździ ………
 

A 5- tke na gola doope chce ? 🤣

 

 

Noooooo !

 

🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, ks-rider napisał:

Moim bylo miec taka cyrkoweczke co to na trapezach ..... byly wygimnastykowane lepiej niz Nadja Comaneci !  🤣

 

Marzenie nie do konca sie spelnilo bo trafila sie panna ktora byla na 8 - mym miejscu w wyborach miss... i trenowala gimnastyke artystyczna.

 

Wracam do domu z roboty a ona w szpagacie lekcje odrabia !  🤣

 

 

 

🙂

Mojemu koledze, jak siadła, to mu miód uszami poszedł...

I tak go to ujęło, że ćwierć wieku już są małżeństwem...

  • Haha :) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś mi  zalatuje "domem" i Mundkiem Wrotkiem  🙂

Edited by kiler

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.11.2021 o 20:40, ks-rider napisał:

Siory, ale do GaPa to lamusy, precle i teczowi jezdza !  

Mnie tam nie widziano !  🤣

 

🙂

a na Faakerze Cię widziano ?

gdybyś nie kumał czaczy co to jest to rzuć okiem

 

oooooo.jpg

Edited by medor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...