artur1983 Opublikowano 16 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2021 (edytowane) Witam wszystkich jestem tu nowy i mam problem Yamaha XT 600 94rok mianowicie motocykl wkręca się gdzieś do połowy maxymalnych obrotów więc wyjąłem gaźniki i wyczyściłem oraz ustawiłem według serwisuwki Moto dalej bez zmian odkryłem że po zdjęciu króćców od filtra powietrza zaczoł się kręcić normalnie więc kupiłem nowy wkład oryginalny i dalej to samo problem występuje nadal nawet jak zamknę filtr bez wkładu więc kupiłem drugie gaźniki i problem ten sam proszę was o pomoc może ktoś miał taki przypadek? Edytowane 16 Maja 2021 przez artur1983 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2021 jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1983 Opublikowano 16 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2021 Może to być objaw ściętego klina magnes? Widzę że jak zawsze to bywa na forum ciężko jest coś się dowiedzieć szkoda pisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 Co to znaczy " po zdjeciu kroccow od filtra powietrza zaczal sie krecic normalnie"? Bez obciazenia czy pod obciazeniem, czyli w normalnej jezdzie? Czy to znaczy ze po zalozeniu golego pudla od fitra zaczyna sie dlawic, mimo ze nic w nim nie ma? Sprawdz to pudlo i krocce czy nic w nich nie siedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1983 Opublikowano 19 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2021 No tak sam pudło filtra po założeniu Moto przestaje chodzić Bez opciazenia na postoju Filtr jest czysty Jeśli się mylę to mnie popraw zakładając filtr i dodając gazu w gaźnikach rośnie podcisnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1983 Opublikowano 19 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2021 Nie nic nie blokuje jedynie to pluje paliwem w filtr powietrza jak dam gaz na maxa ,ogólnie to cały filtr czysciłem było pełno piachu może silnik ma słabą kondycję kto pomoże w rozwiązaniu problemu stawiam 0,7 chetnie bym wysłał gaźniki lub moduł zapłonowy na sprawdzenie silnik odpala jak zimny wolne obroty są już mi brakuje pomysłu myślę że jestem bliski desperacji z tym Moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Trzeba sprawdzic wszystko zaczynajac od ustawienia rozrzadu - plucie paliwem do filtra powietrza pokazuje ze zawory ssace sa otwarte w momencie gdy powinny byc zamkniete, rowniez dla porzadku sprawdzilbym czy wydech na pewno jest drozny, a nie np zapchany blotem. I od tego bym zaczal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1983 Opublikowano 20 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 (edytowane) No i kolego jestem winny ci 0,7 podaj adres wysyłam rozrząd przestawiony o ząb jeśli się nie mylę to popraw mnie koło Magneto ma dwa znaki (H) i (I) ustawiam na (I) koło wałka ma dwie kreski które powinny pokrywać się z płaszczyzną głowicy i otworek w tym kole powinien być w pionie zgadza się? taki widok zastałem Edytowane 20 Maja 2021 przez artur1983 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Przestawiony 🙂 Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1983 Opublikowano 20 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Nom chyba że jest ścięty klin na magnecie ale to już jutro sprawdzę Odnośnie łańcucha to co lepsze zakuwany czy rozbierać i zdjąć koło magnesowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1983 Opublikowano 22 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 Słuchajcie na magnecie mam dwa znaki H i I rozrząd mam ustawić na I ? Proszę o info Nikt nie podpowie co i jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Qpa odezwij sie bo ja XT nie robilem. Wysylanie do mnie butelki by cie niezle zakosztowalo. Znalazlem film z ustawienia rozrzadu, i niestety trzeba ustawic do zebatki na wale ktora jest pod magnetem, ktore trzeba do tego sciagnac. Chyba ze jeden ze znakow na magnecie odpowiada znakowi na zebatce, ale ja tego nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1983 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2021 Panowi e magneto ściągnięte czekam na części będę się odzywał przy montażu dla potomnych pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.