Marek K Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 Witam serdecznie . Zakupiłem piękna venture z 1985 r wraz z migająca czerwona kontrolka i na pulpicie ikoną akumulatora. (Oczywiście przy uruchomionym silniku.) Sprawdzając napięcie na akumulatorze wynosi 13,8-14,1. Po zdjęciu klemy akumulatora silnik zaczyna nie równo pracować a po chwili gaśnie. Co może być przyczyną tej dolegliwości świecenia kontrolki? Drugim ,być może powiązanym problemem jest obrotomierz działający z dużym opoznieniem. Bardzo serdecznie dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Marek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 Czy napiecie na aku sprawdzales z zapalonym swiatlem glownym? W tak starym motocyklu jak Jonaszko napisal trzeba sprawdzic wszystkie polaczenia, glownie masowe. Rowniez podejrzana jest kostka laczaca alternator z regulatorem, ktora potrafi sie utlenic do tego stopnia ze nie przewodzi pradu. Mam nadzieje ze masz serwisowke do tego motocykla, bo to podstawa zeby chociaz wiedziec gdzie co jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek K Opublikowano 14 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 Witaj,sprawdzałem na wyłączonych światłach. Sprawdzę jutro raz jeszcze . Dzięki za zainteresowanie. Napisze jak sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek K Opublikowano 19 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2021 Witam serdecznie. Dziś sprawdziłem lądowanie na akumulatorze . przy włączonych światłach mijania jest 13,8 na drogowych spada do 13,5. A tak chyba na złość zniknęły światła mijania. Żarówka dobra. Czy jest do tych świateł bezpiecznik? Jak pisałem mam Moto od miesiąca i jeszcze go nie poznałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek K Opublikowano 20 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Dzięki serdeczne za wszelkie uwagi. Zastosuje się na pewno żeby usunąć problem jeśli jednak nie dam rady to myślę że po sezonie zrobię ,,grubszy,, remont.. Teraz będę się delektował jazda i może powychodza w trakcie jeszcze jakieś błędy. Oby nie. 🤭 Pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia👍 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilxvz Opublikowano 2 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2022 Witam i jak uporał się Pan z tą kontrolką od ładowania w yamaha xvz mam taki sam problem i nie wiem gdzie juz szukac ładowanie jest akumulator nowy regulator tez nowy i alternator drugi i dalej swieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Skad wiesz ze jest ladowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilxvz Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Ładowanie jest mierzone miernikiem na światłach zapalonym silniku 13,9 na światłach a bez jest powyżej 14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Mierzysz w różnych zakresach obrotów silnika? 13.9 to trochę słabo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 A żarówkę kontrolki ładowania nie zastąpiłeś czasem ledem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venture Opublikowano 10 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2023 (edytowane) Witam. Czerwona kontrolna z akumulatorem jest od czujnika poziomu elektrolitu w akumulatorze, więc jeśli jest założony nieoryginalny Aku to już tak bedzie. Można to usunąć poprzez puszczenie odwodu czujnika przez rezystor. Edit. Właśnie udało mi się częściowo rozwiązać problem z obrotomierzem. Obrotomierz jest podłączony szarym przewodem , tym samym co cewka zapłonowa 2 cylindra. Poprzez uszkodzona elektronikę w liczniku sygnał bym tłumiony i moto nie pracował na dwa przednie cylindry przy wolnych obrotach. Po odcięciu przewodu Ventura wróciła do żywych. Pozostaje teraz naprawić obrotomierz. Edytowane 10 Kwietnia 2023 przez venture Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.