Skocz do zawartości

Ktm exe 125 blokady silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tutaj nowy i chciałbym zapytać bo od niedawna mam w swoim posiadaniu Ktm-a exe 125 z 2000roku. V-max 95km/h. Nie powinien on wynosić chociaż 120km/h? W internecie nie znalazłem nic na ten temat. Z tego co wiem to silniki te byby montowane z exc 125 exe 125 sx 125 do 2008 roku chyba.  Dodam że ktm ma oryginalny dyfuzor i oryginalną końcówke. Typowe Supermoto nie enduro. Ewentualnie co można zrobić aby ten V-max zwiększyć na przykład bez zmiany zębatek. Gaźnik PHBH28. Mieszankę robię sam, nieufam dozownikowi nie jest on nowy. I chce uniknąć zatarcia silnika. Jeśli są jakieś blokady silnika jakiś modół w instalacji czy coś tego typu proszę o pomoc. Chciałbym zwiększyć te osiągi. Zamontowałem obrotomierz uniwersalny trochę opóźnia względem pracy silnika i jego reakcji na gaz ale pokazuje że kręci maxymalnie do 10 tysięcy. A rezo zaczyna się od 9 chyba. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył 38 i przód 14

Wydaje mi się że to nie od zębatek bo by kręcił do końca. Ostatnio dokupiłem uniwersalny obrotomierz i pokazuje właśnie 10tysiecy obrotów więcej nie chce pokazać. Czuć ze nie wykorzystana moc w pełni jest bo coś blokuję 

Na tej zębatce jak by nie był zablokowany to v max 120 to powinien być bo malutka zębatka z tyłu jest 

 

Edytowane przez KTM KUBA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmusiles mnie do poczytania o tym motocyklu i z tego co przeczytalem to mysle ze ktos wlozyl duzo mniejsza tylna zebatke do tego moto zeby go "przyspieszyc" z szybkoscia max, a osisagnal odwrotny skutek, bo silniczek nie moze wykrecic takich obrotow pod obciazeniem. Tylna zebatka powinna byc 45 zebow. To silnik ktory ma 11 KM przy 7500 obr/min, z jakiej paki mialby sie krecic ponad 10 tys obrotow nawet bez obciazenia??? Tak jak typowe supermoto zrobiony jest na dobry odjazd z wolnych i dobre srednie obroty, wazne do jazdy w miescie i na waskich kretych drogach, szybkosc fabryczna jest 95 km/godz i tyle powinno byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź ale wydaje mi się że to będzie coś innego. Np zawór wydechowy czy dyfuzor. Bo na 4 biegu na połowie gazu ma 10tysiecy obrotów a gdzie reszta manetki. Wrażenia z jazdy wyglądają tak że jak by odcinało zapłon. Jakaś blokada modułu zapłonowego. 

 

 

19 godzin temu, Adam M. napisał:

Zmusiles mnie do poczytania o tym motocyklu i z tego co przeczytalem to mysle ze ktos wlozyl duzo mniejsza tylna zebatke do tego moto zeby go "przyspieszyc" z szybkoscia max, a osisagnal odwrotny skutek, bo silniczek nie moze wykrecic takich obrotow pod obciazeniem. Tylna zebatka powinna byc 45 zebow. To silnik ktory ma 11 KM przy 7500 obr/min, z jakiej paki mialby sie krecic ponad 10 tys obrotow nawet bez obciazenia??? Tak jak typowe supermoto zrobiony jest na dobry odjazd z wolnych i dobre srednie obroty, wazne do jazdy w miescie i na waskich kretych drogach, szybkosc fabryczna jest 95 km/godz i tyle powinno byc.

Motocykl nawet na luzie nie wkręci się do końca. 10tys max. 

Z górki też nic 96km/h i 10 tysięcy obrotów  a manetki jeszcze sporo do wykorzystania. 

Coś go poprostu blokuję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuni nie ma. Sx z 40 kuni idzie jak dzik w żołędzie (miałem 16 lat temu). Fajne wrażenia. Teraz mam od kilkunastu lat 520 i to jest ciągnik c360 łeb urywa.

.

Edytowane przez tm85
aktualizacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...