Skocz do zawartości

KTM KUBA

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Tak
  • Skąd
    Świętokrzyskie

Osobiste

  • Motocykl
    KTM
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia KTM KUBA

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź ale wydaje mi się że to będzie coś innego. Np zawór wydechowy czy dyfuzor. Bo na 4 biegu na połowie gazu ma 10tysiecy obrotów a gdzie reszta manetki. Wrażenia z jazdy wyglądają tak że jak by odcinało zapłon. Jakaś blokada modułu zapłonowego. Motocykl nawet na luzie nie wkręci się do końca. 10tys max. Z górki też nic 96km/h i 10 tysięcy obrotów a manetki jeszcze sporo do wykorzystania. Coś go poprostu blokuję.
  2. Tył 38 i przód 14 Wydaje mi się że to nie od zębatek bo by kręcił do końca. Ostatnio dokupiłem uniwersalny obrotomierz i pokazuje właśnie 10tysiecy obrotów więcej nie chce pokazać. Czuć ze nie wykorzystana moc w pełni jest bo coś blokuję Na tej zębatce jak by nie był zablokowany to v max 120 to powinien być bo malutka zębatka z tyłu jest
  3. Witam. Jestem tutaj nowy i chciałbym zapytać bo od niedawna mam w swoim posiadaniu Ktm-a exe 125 z 2000roku. V-max 95km/h. Nie powinien on wynosić chociaż 120km/h? W internecie nie znalazłem nic na ten temat. Z tego co wiem to silniki te byby montowane z exc 125 exe 125 sx 125 do 2008 roku chyba. Dodam że ktm ma oryginalny dyfuzor i oryginalną końcówke. Typowe Supermoto nie enduro. Ewentualnie co można zrobić aby ten V-max zwiększyć na przykład bez zmiany zębatek. Gaźnik PHBH28. Mieszankę robię sam, nieufam dozownikowi nie jest on nowy. I chce uniknąć zatarcia silnika. Jeśli są jakieś blokady silnika jakiś modół w instalacji czy coś tego typu proszę o pomoc. Chciałbym zwiększyć te osiągi. Zamontowałem obrotomierz uniwersalny trochę opóźnia względem pracy silnika i jego reakcji na gaz ale pokazuje że kręci maxymalnie do 10 tysięcy. A rezo zaczyna się od 9 chyba.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...