KTM KUBA Opublikowano 8 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 Witam. Jestem tutaj nowy i chciałbym zapytać bo od niedawna mam w swoim posiadaniu Ktm-a exe 125 z 2000roku. V-max 95km/h. Nie powinien on wynosić chociaż 120km/h? W internecie nie znalazłem nic na ten temat. Z tego co wiem to silniki te byby montowane z exc 125 exe 125 sx 125 do 2008 roku chyba. Dodam że ktm ma oryginalny dyfuzor i oryginalną końcówke. Typowe Supermoto nie enduro. Ewentualnie co można zrobić aby ten V-max zwiększyć na przykład bez zmiany zębatek. Gaźnik PHBH28. Mieszankę robię sam, nieufam dozownikowi nie jest on nowy. I chce uniknąć zatarcia silnika. Jeśli są jakieś blokady silnika jakiś modół w instalacji czy coś tego typu proszę o pomoc. Chciałbym zwiększyć te osiągi. Zamontowałem obrotomierz uniwersalny trochę opóźnia względem pracy silnika i jego reakcji na gaz ale pokazuje że kręci maxymalnie do 10 tysięcy. A rezo zaczyna się od 9 chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 9 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Daj zdjęcie tego ktm 1 Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTM KUBA Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 12 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2021 Jakie masz teraz przełożenia? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTM KUBA Opublikowano 12 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2021 (edytowane) Tył 38 i przód 14 Wydaje mi się że to nie od zębatek bo by kręcił do końca. Ostatnio dokupiłem uniwersalny obrotomierz i pokazuje właśnie 10tysiecy obrotów więcej nie chce pokazać. Czuć ze nie wykorzystana moc w pełni jest bo coś blokuję Na tej zębatce jak by nie był zablokowany to v max 120 to powinien być bo malutka zębatka z tyłu jest Edytowane 12 Maja 2021 przez KTM KUBA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTM KUBA Opublikowano 15 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 To jak wie ktoś coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Zmusiles mnie do poczytania o tym motocyklu i z tego co przeczytalem to mysle ze ktos wlozyl duzo mniejsza tylna zebatke do tego moto zeby go "przyspieszyc" z szybkoscia max, a osisagnal odwrotny skutek, bo silniczek nie moze wykrecic takich obrotow pod obciazeniem. Tylna zebatka powinna byc 45 zebow. To silnik ktory ma 11 KM przy 7500 obr/min, z jakiej paki mialby sie krecic ponad 10 tys obrotow nawet bez obciazenia??? Tak jak typowe supermoto zrobiony jest na dobry odjazd z wolnych i dobre srednie obroty, wazne do jazdy w miescie i na waskich kretych drogach, szybkosc fabryczna jest 95 km/godz i tyle powinno byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTM KUBA Opublikowano 16 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2021 Dzięki za odpowiedź ale wydaje mi się że to będzie coś innego. Np zawór wydechowy czy dyfuzor. Bo na 4 biegu na połowie gazu ma 10tysiecy obrotów a gdzie reszta manetki. Wrażenia z jazdy wyglądają tak że jak by odcinało zapłon. Jakaś blokada modułu zapłonowego. 19 godzin temu, Adam M. napisał: Zmusiles mnie do poczytania o tym motocyklu i z tego co przeczytalem to mysle ze ktos wlozyl duzo mniejsza tylna zebatke do tego moto zeby go "przyspieszyc" z szybkoscia max, a osisagnal odwrotny skutek, bo silniczek nie moze wykrecic takich obrotow pod obciazeniem. Tylna zebatka powinna byc 45 zebow. To silnik ktory ma 11 KM przy 7500 obr/min, z jakiej paki mialby sie krecic ponad 10 tys obrotow nawet bez obciazenia??? Tak jak typowe supermoto zrobiony jest na dobry odjazd z wolnych i dobre srednie obroty, wazne do jazdy w miescie i na waskich kretych drogach, szybkosc fabryczna jest 95 km/godz i tyle powinno byc. Motocykl nawet na luzie nie wkręci się do końca. 10tys max. Z górki też nic 96km/h i 10 tysięcy obrotów a manetki jeszcze sporo do wykorzystania. Coś go poprostu blokuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2021 W takim razie moge ci poradzic wizyte w serwisie KTM, nie znam ani tego motocykla ani szczegolnie nie znam 2 suwow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 (edytowane) Kuni nie ma. Sx z 40 kuni idzie jak dzik w żołędzie (miałem 16 lat temu). Fajne wrażenia. Teraz mam od kilkunastu lat 520 i to jest ciągnik c360 łeb urywa. . Edytowane 17 Maja 2021 przez tm85 aktualizacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.