Skocz do zawartości

[ROZ] Problem z gaźnikiem Yamaszka tdr 125


OwerrBack
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem ze swoją yamaszką w tamtym roku  oddałem gaźnik do serwisu aby go wyczyścili bo był w strasznym syfie.Po zamontowaniu i odkręceniu kranika z dolnego przewodu tego przy skrzyni biegów zaczyna  lecieć paliwo. Przestaje gdy odpalę motor. Moje pytanie jest czy to winna złego ustawienia pływaka dodam iż że na ssaniu nie chce odpalać tylko normalnie i przy odkręceniu na 1 biegu manetki na full przygasa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odświeżam!!!.  Wczoraj wybrałem  sie na przejażdżkę do sklepu 20km. Wracając  dojeżdżałem do skrzyżowania nacisnąłem sprzęgło po czym motocykl zgasł i nie chciał odpalić wcześniej to na 1 biegu podczas gwałtownego dodawaniu gazu przygasał przepuszczałem że to wina gaźnika ale być może to była wina świecy.Bo  sprawdzałem w domu i okazało się wgl nie ma iskry, co jakiś czas motor odpali pochodzi 5-10 sek i gaśnie. Zdarza się że raz pokaże się iskra podczas  kręcenia rozrusznikiem a później nic. Podmieniłem już cewkę na inną objaw taki sam odpalił chodził 5-10 sek. zgasł.Brak iskry. Czego to może być wina proszę o pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spowrotem sie udaj do tego warsztatu ktory czyscil gaznik bo spieprzyli robote. Albo ustawili poziom za wysoko, albo zaworek komory plywakowej nie domykal przeplywu paliwa ktore zalewa silnik, ale nie na tyle zeby go calkowicie zalac. Przy okazji moga spawdzic problem z iskra, tu mozliwosci tez jest troche. Po tych problemach z paliwem olej tez warto wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja z dziś motocykl normalnie odpalił z pierwszego i odziwo chodził dłuzej niż 10 sek bo przejechałem nim jakieś 600 m po czym zgasł. I znowu brak Iskry, czy to wina modułu zapłonowego czy jest jakiś czujnik który odłącza zapłon. Chcę narazie sam poszperać przed oddaniem do mechanika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AA jaka powinna być rezystancja na tych dwóch kabelkach od impulsatora nie wiem czy dobrze mierzyłem ale pokazywało mi  ponad 1000 omów 

Dziś zmierzylem jeszcze raz i pokazywało 100 omów i sprawdziłem napięcie na tych dwóch kabelkach co idą od modułu do iskrownika i nic nie wykazywało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.04.2021 o 21:36, Adam M. napisał:

Spowrotem sie udaj do tego warsztatu ktory czyscil gaznik bo spieprzyli robote. Albo ustawili poziom za wysoko, albo zaworek komory plywakowej nie domykal przeplywu paliwa ktore zalewa silnik, ale nie na tyle zeby go calkowicie zalac. Przy okazji moga spawdzic problem z iskra, tu mozliwosci tez jest troche. Po tych problemach z paliwem olej tez warto wymienic.

Można wiedzieć po co?🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Oddałem do naprawy padł moduł zapłonowy  tak jak przypuszczałem lecz ja osobiście bałem się kupować przez Internet bo nie wiadomo czy przyjedzie dobry czy uszkodzony. Do tego tego modułu nie dało się naprawiać zamówił uzywke za 450 ziko do tego regulacja gaźnika i dozownika teraz nie kopci tak i cóż Motor Szatan. Dzięki tym co chcieli pomóc 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...