girmo Opublikowano 12 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 (edytowane) Morgan Carbtune pro 2, mam tez jakies chinole ale teraz uzywalem te pierwsze Edytowane 12 Marca 2021 przez girmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 Więc obstawaim, że wiesz co robisz podczas synchro. Więcej nic mi nie przychodzi do głowy i liczę, że Adam i Nabokow Ci pomogą. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
girmo Opublikowano 12 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 14 minut temu, _Monter_ napisał: Więc obstawaim, że wiesz co robisz podczas synchro. Więcej nic mi nie przychodzi do głowy i liczę, że Adam i Nabokow Ci pomogą. Dziekuje za zainteresowanie sie tematem. Pozdrawiam 9 minut temu, jonaszko napisał: Z tego co widzę na telefonie, to mi wygląda na jakieś małe wypadanie zapłonu na jednym z cylindrów. Zmieniałeś świece? Tak swiece sa nowe Denso ale jak moze slychca na filmiku to mam wrazenie ze cos cyka jakby "iskra" raczej to nie zawory bo sprawdzalem przedwczoraj ponownie i mieszcza sie w granicach 0.15-0.17 ustawilem tak jak rozmiary plytek Proxx mi pozwolily Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
girmo Opublikowano 12 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 (edytowane) airbox czysczony, filtr nowy hiflow czy jakos tak dedykowany. Takie same objawy sa z airboxem i bez. Zapytam jeszcze dla pewnosci czy znak na wale powinnien byc na rownym T czy linni przed T tak jak na zdj?serwisowka jest nie jasna w tym wypadku i ustawialem na GMP pierwszego tloka i wypadala idealnie na linni przed T wiec tak zostawilem, zdj nie moje. Co iskry to moze i faktycznie dobry trop. Dodam ze aku nowe yuasa i ladownie tez w normie Edytowane 12 Marca 2021 przez girmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 12 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 TPS do sprawdzenia i jednak troche mogłoby pomóc foto świec po powiedzmy 15 minutach pracy na wolnych obrotach. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
girmo Opublikowano 12 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 8 godzin temu, nabokow napisał: TPS do sprawdzenia i jednak troche mogłoby pomóc foto świec po powiedzmy 15 minutach pracy na wolnych obrotach. TPS sprawdzony i jest ok jak i polaczenie miedzy kompem i tps-em, na swiece zerkne jutro bo dzis juz czasu nie starczylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 W jaki sposob "maksymalnie zubozyles mieszanke"? Na iglicach gaznikow? Tutaj wyraznie nastepuje zalanie podczas zejscia z obrotow nawet po malym otwarciu przepustnic wiec podejrzewam zuzycie dysz iglic ( needle jets ) albo ich razem z iglicami. To moze nie dac zadnego sladu na swiecach bo trwa relatywnie krotko w stosunku do reszty pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
girmo Opublikowano 13 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Tylko przez wkrecanie sruby mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Tylko przez wkrecanie sruby mieszanki.I po maksymalnym wkręceniu nic się nie zmienia??? Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
girmo Opublikowano 13 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 (edytowane) A wiec tak, w tych gaziorach jest jedna sruba i wydaje mi sie ze od paliwa a maxymalnie wkrecony mialem na mysli mniej niz wyjsciowe 2 i 3/8 obrotu ale tak zeby moto odpalalo czyli okolo 2 moze niepelne 2 gdzie juz silnik pracowal twardo i nieciekawie. a max wykrecony to 3 6/8 obrotu dodam ze moto reaguje na zmiane mieszanki. Probowalem ustawiac sklad mieszanki zgodnie z serwisowka i tachometrem niestety chinskim i nadal nic ( tu moze byc problem ze sprzetem i umiejetnosciami wiec nie nalezy tego brac pod wieksza uwage). Ale dzis zauwazylem ze na zupelnie zimnym silniku po odpuszczeniu ssania tych objawow nie ma lub sa znikome. Edytowane 13 Marca 2021 przez girmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Najpierw wydaje mi sie nalezaloby ustalic jakie masz gazniki, bo w niektorych jak Mikuni sruba regulacyjna reguluje ilosc mieszanki na wolnych a w innych jak Amal i wiele innych ilosc powietrza. To moze skutkowac bledami w regulacji tych gaznikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 2 godziny temu, girmo napisał: A wiec tak, w tych gaziorach jest jedna sruba i wydaje mi sie ze od paliwa a maxymalnie wkrecony mialem na mysli mniej niz wyjsciowe 2 i 3/8 obrotu ale tak zeby moto odpalalo czyli okolo 2 moze niepelne 2 gdzie juz silnik pracowal twardo i nieciekawie. a max wykrecony to 3 6/8 obrotu dodam ze moto reaguje na zmiane mieszanki. Probowalem ustawiac sklad mieszanki zgodnie z serwisowka i tachometrem niestety chinskim i nadal nic ( tu moze byc problem ze sprzetem i umiejetnosciami wiec nie nalezy tego brac pod wieksza uwage). Ale dzis zauwazylem ze na zupelnie zimnym silniku po odpuszczeniu ssania tych objawow nie ma lub sa znikome. Nie sugeruj się żadnymi danymi wyjściowymi i każdy cylinder reguluj oddzielnie, do uzyskania najwyższych obrotów, po czym dokręcenie śruby skład o ćwierć obrotu. 43 minuty temu, Adam M. napisał: Najpierw wydaje mi sie nalezaloby ustalic jakie masz gazniki, bo w niektorych jak Mikuni sruba regulacyjna reguluje ilosc mieszanki na wolnych a w innych jak Amal i wiele innych ilosc powietrza. To moze skutkowac bledami w regulacji tych gaznikow. Szczerze, to nie kojarzę żadnego japońskiego motocykla 4t gdzie skład regulowałoby się powietrzem. W Hornecie na 100% jest regulacja paliwem. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
girmo Opublikowano 13 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 (edytowane) ganiki keihin. Mala akualizacja, zrobilem tak jak pisal "nabokow" i na tyle na ile umialem to zrobic i widze mala poprawe przy mniejszej przygazowce tak do 4tys wiele nie spadaja obroty, przy wiekszej pow 6tys problem zostale ale tez chyba mniejszy. Postaram sie wrzycic filmik. Panowie najnowsze wiesci (filmik ponizej nieaktualny), po wymiane walkow rozrzadu pacjent ma checi do zycia. Zaufalem sprzedawcy co do stanu walkow( chociaz sam mogl niewiedziec bo na oko bylo ok). Niestety nie mialem narzedzi aby posprawdzac stan faktyczny lub poprostu cos sie odetkalo. Obroty delikatnie siadaja ale tez przy dodaniu gazu sie dlawi wiec regulacja powinna zalatwic sprawe. Bardzo dziekuje wszystkim ktorzy udzielali sie w temacie i podsuwali pomysly, wielkie dzieki dla was Panowie za poswiecony czas LWG. Edytowane 14 Marca 2021 przez girmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.