Brama09 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 (edytowane) Zastanawiam się nad zakupem BMW F 650 CS 2001-2005 (między innymi ze względu na "skromny" wzrost). Jest sporo informacji o 650 GS, a o CS trudno znaleźć. Panowie/Panie rajderzy poproszę o opinie o tym sprzęcie. Edytowane 10 Stycznia 2021 przez Brama09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Silnik to pancerny Rotax więc tam nie powinno być niespodzianek. Większe niespodzianki możesz mieć z pasem napędowym bo tutaj mogą być koszty. Dokładnie obejrzyj koła pasowe oraz pas. Powinien dać się przekręcić palcami o 90 stopni. Teoretycznie żywotność pasa to jakieś 40 000 km. Koszt samego pasa to jakieś 7 stówek. Przy prawidłowym ustawieniu paska koła pasowe nie powinny wykazywać oznak zużycia, gorzej jak ktoś go źle ustawił i tak jeździł. Zanim pojedziesz na oględziny to zaopatrz się w takie cudo, urządzenie do pomiaru napięcia pasa, jakieś 70 zł kosztuje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brama09 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artu3131 Opublikowano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 Szukałem takiego motocykla dla małżonki ,ale mechanik mi odradził.Podobno silnik rotaxa nie jest za bardzo kompatybilny z elektroniką BMW.Nie wiem ile w tym prawdy bo kupiłem w końcu CB500.Może doświadczeni użytkownicy CS się wypowiedzą.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 16 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2021 13 godzin temu, artu3131 napisał: Szukałem takiego motocykla dla małżonki ,ale mechanik mi odradził.Podobno silnik rotaxa nie jest za bardzo kompatybilny z elektroniką BMW BMW od początku lat 90-tych współpracuje z Rotaxem i ten "mechanik" twierdzi, że przez tyle lat robią motocykle, których silniki "nie są za bardzo kompatybilne z elektroniką BMW"? Weź przeczytaj to zdanie na głos i sam sobie odpowiedz czy to stwierdzenie nie jest idiotyczne. A jak już mowa o Rotaxie to akurat są to wg mnie najlepsze single dostępne na rynku, wał osadzony na panewkach, bardzo odporne na katowanie. Na zagranicznych forach czytałem o przebiegach rzędu 150 000 km bez remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F 650 cs Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 W dniu 12.01.2021 o 10:33, jonaszko napisał: Co do pasa, to oryginał kosztuje ok 1200-1300 zł. Można kupić zamiennik w granicach 300-400zl. Ważne aby rolki/ pullery były w dobrym stanie, bo zamiennika chyba nie znajdziesz. Hejka. Ja właśnie kupiłem oryginalny pas BMW za 1400 ziko :/ Moglbys podzielić się linkiem do zamienników aby na przyszłość nie szaleć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 a nie obadał jeszcze nikt konwersji na łańcuch? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 11 godzin temu, F 650 cs napisał: Hejka. Ja właśnie kupiłem oryginalny pas BMW za 1400 ziko 😕 Moglbys podzielić się linkiem do zamienników aby na przyszłość nie szaleć 🙂 W zeszłym roku szukałem koledze pasa do F650 i zamienników nie udało mi się znaleźć. Podobno już od jakiegoś czasu nie ma w sprzedaży, może gdzieś jakiś leżak magazynowy by się udało wygrzebać. Przynajmniej tak mi powiedzieli w sklepie specjalizującym się w gratach do BMW. A jestem pewny, że jakoś w okolicach 2015 roku kupowałem zamiennik za plus minus 750 zł, bodajże firmy Continental. Po rabacie pasek OEM wyszedł 1250 zł. Z ciekawości zobaczyłem jeszcze ile kosztują koła pasowe to przednie 1800 zł a tylne 1750 zł. Nieźle, nieźle, w najgorszym wypadku gdyby wszystko było do wymiany to blisko 5000 zł za napęd w motocyklu wartym jakieś 8000 zł 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.