Lukasz12211 Opublikowano 28 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Cześć. Sprężyny są w ilości 5 sztuk, jednak czesc już odkręciłem, a dzisiaj resztę. Dzisiaj rozebrałem osłone kosza i sprawdziłem tarcze. Wyglądają ok, jednak najbardziej ciekawi mnie jedno - czy kosz powinien się poruszac bez problemu zgodnie ze wskazówkami zegara? Mój ani drgnie, tak jakby był zablokowany. Druga sprawa - wczoraj biegi jeszcze działały ok, a dzisiaj po zdjęciu kosza wajcha od biegów jest luźna i praktycznie nie ma biegów, tzn czuć nawet jakiegoś oporu w rzucaniu biegu. To normalne po zdjęciu tarcz w koszu? P.s. Ten element, który wskazał Damian jest OK. Sprawdziłem go dokładnie i wchodzi idealnie na ten trzpień, który wychodzi z kosza i zazębia się, jednak strasznie luźno ten trzpień chodzi, bez jakichkolwiek oporów. Cytuj Yamaha R6 - aktualny stan przeróbek mojego motocykla - ZAPRASZAM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Zewnętrzny kosz nie będzie się ruszał, bo silnik go trzyma. Wewnętrzny kosz powinien się swobodnie obracać jeśli jest wbity luz. Biegów nie da się zmieniać pewnie dla tego, że po demontażu dekla i kosza wałek zmiany biegów wysunął się że swojego miejsca.Jak wygląda łożysko docisku? Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz12211 Opublikowano 28 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Tyle, że ja całego kosza nie demontowalem. Odkręciłem jedynie śruby że sprężynkami i zdjalem tylko tarcze i przekładki, które są OK. W koszu jest śruba do jego demontażu - z tego co mi wiadomo, kosz powinno się blokować, żeby odkręcić ta śrubę. Ja mam kosz na tyle zablokowany, że nie muszę wykorzystywać żadnej blokady, żeby tą śrubę odkręcić, więc chyba coś jest nie tak. Co do biegów - kosz jest nadal na miejscu, bo ta dolna cześć została, gdyż nie odkrecalem go jeszcze z Moto. Jedynie tylko odkręciłem tą pierwszą osłonę kosza, dzięki której wyciągnąłem tarcze i przekładki jednak wszystko jest OK. Cytuj Yamaha R6 - aktualny stan przeróbek mojego motocykla - ZAPRASZAM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karpik80054 Opublikowano 15 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2022 Witam, mam ten sam temat w CBR 929. Sprzęgło nagle przestało działać, linka, tarczki w porządku, dźwignia od wysprzeglania również ok. Wew. koło sprzęgłowe i zew. Nie obracają się niezależnie. Tulejka na której pracuje koło zewnętrzne w granicach wymiaru. Gdzie dalej szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2022 Jak to nie obracaja sie niezaleznie? Jesli kosz sprzeglowy jest zazebiony z zebatka zdawcza silnika, to zabierak sprzegla powinien sie obacac niezaleznie jesli wyjete sa tarcze z przekladkami a skrzynia jest na luzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karpik80054 Opublikowano 18 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2022 Tak, powinno tak być, jednak wygląda na to, że tuleja, która jest na wałku głównym skrzynki, a na której jest montowany kosz sprzęgłowy, po dokręceniu nakrętki centralnej mocującej kosz, dociska łożysko w skrzyni przez co blokuje ruch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2022 I to trzeba sprawdzic / skorygowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.