kuba12234 Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 wie ktoś może o ile obrotów powinna być odkręcona śrubka regulacji paliwo powietrznej w gaźniku loncina 250 żeby był dobrze wyregulowany? słyszałem że w innych motocyklach robili o 1,5 albo o 2 obroty ale nwm czy w loncinie 250 bedzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Musi być tak ustawiona, żeby silnik prawidłowo pracował 😉 nie ma idealnej recepty, jeden chodzi na 1,5 obrotu, a drugi na 2,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 Eeemhm, troche dziwny spsob regulacji mieszanki wg mnie. Zaczac nalezy od tego ze gaznik reguluje sie na pelni rozgrzanym silniku, a regulacja sruba mieszanki sluzy tylko do regulacji wolnych obrotow. Ja po prostu zaczynam od ustawienia wyzszych obrotow sruba podnoszaca przepustnice po czym schodze w dol obrotow odkrecajac ta sama srube do momentu gdy obroty zaczynaja byc za niskie i motocykl chce zgasnac. Wowczas wkrecajac lub wykrecajac srube regulacji mieszanki staram sie je zwiekszyc i jezeli tak sie stanie to tak je zostawiam, albo lekko podnosze na srubie przepustnicy. I to wszystko, niepotrzebne jest 5 prob, sprawdzanie swiecy i sprawdzanie czy kolo sie kreci czy nie. Swieca nie zmienia bawy porcelanki natychmiast, tylko po przejechaniu jakichs 20 km, kolo motocykla zwykle sie wolno kreci na pracujacym silniku z powodu mokrego sprzegla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.