Skocz do zawartości

Problem z silnikiem KTM sxf 250 2011


korylcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy stator zostal wymienion na nowy? 

Zeby dostac prad ladowania w wys 13.5V - 14.5V to wlasnie prad zmienny z alternatora musi siegac 30 i wiecej Volt. Dopiero po wyprostowaniu i ograniczeniu otrzymujemy prad staly o powyzszej wartosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na napięcia z prądnicy oczywiście nie ma wpływu, ale na to jak silnik zapala ma olbrzymi wpływ. Na zimnym silniku dawka paliwa zależy przede wszystkim od temperatury silnika.

Edytowane przez Stefan Kowalski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...