Skocz do zawartości

Honda CB 250 Nighthawk 1996 Brak jedynki po wypadku


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i Panie proszę mnie poratować miałem lekki wypadek Honda CB250 ale wystarczająco mocny aby motocykl się przewrócił na lewą stronę na asfalt. Podczas wypadku lewarek zmiany biegów wykrzywiło, zakupiłem nowy i okazuję się, że nie ma pierwszego biegu wszystkie inne są. Jedynka wskoczy tylko za którymś razem powiedzmy raz na dziesięć prób i to podczas wrzucania trzeba kombinować. Wrzucam bieg numer dwa (do góry) potem luz i jedyneczka na dół i tak kilka razy aż wskoczy. Czy to znaczy, że silnik trzeba rozbierać czy wystarczy jakaś regulacja ? Pytam ponieważ zabawa z naciąganiem linki sprzęgła trochę pomogła z częstotliwością wskakiwania jedynki.

Edytowane przez Soniak87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, jeszua napisał:

o, kolejny "umięjący czytać inaczej"

tradycyjnie czas do jutra lub kolejnej wizyty

jsz

👍  100% racji - patrząc na tytuł można pomyśleć, ze chodzi o wybity ząb  😉  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos sie przesunelo w samym mechanizmie powrotu dzwigni zmiany biegow i to daje trudnosc wybrania jedynki.

Jednak jesli wymaga to grzebania glebiej niz zewnetrzna pokrywa, to radzilbym przyzwyczaic sie do wybierania jedynki z dwojki, sama jedynka po jakims czasie zacznie wchodzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...