Knezmichal Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Witam. Zakupiłem wczoraj od wujka motocykl Kawasaki Ninja zx6r 2001 rocznik za symboliczne 10€. Motor stał od 5 lat na dworze . Nie był w żaden sposób zabezpieczony. Postanowiłem, ze dam mu nowe życie. Po podpięciu akumulatora i przekręceniu kluczyka w stacyjce okazało się ze elektryka działa bez żadnych zarzutów. Oczywiście nie próbowałem go odpalić bo to by była pewna smierć dla tego cuda. jako amator chciałbym poprosic o jakieś wskazówki od czego powinienem zacząć . Oczywiście chciałbym sam zrobić kompletna renowacje. Zdaje sobie sprawę ze będą to dosyć duże koszta ale jestem na to przygotowany. Pozdrawiam Michał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Zakręć silnikiem, ale ręcznie, nie rozrusznikiem, z kilkadziesiąt obrotów z wykręconymi świecami, będzie łatwiej. Świece nowe, koszt niewielki. Zrzuć stary olej, zalej świeżym, odpal. Po zagrzaniu oleju zrzuć go znowu, zalej świeżym, docelowym. Wszystkie filtry do wymiany, kosmetyka, przegląd, i jazda. Jeśli będzie chodził nierówno lub bena będzie podciekała, gazniki na stół, czyszczenie, regulacja, ewentualnie komplety naprawcze z zaworkami iglicowymi. Powodzenia. Oczywiście świeża bena i zajrzyj w głąb zbiornika, czy nie ma tam bałaganu typu rdza i takie tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Gaźniki można od razu dawać na stół. Nawet nie ma sensu próbować odpalać bo nie zagada. Przed wykręceniem świec trzeba przedmuchać gniazda żeby żadne syfy nie dostały się do środka. A poza tym to jak wyżej 🙂 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Gdy juz zrobisz to ,o czym koledzy wyżej pisali to na twoim miejscu rozebrałbym jeszcze pół motocykla, wyczyścić i przesmarować wszystkie części ruchome,które pracują ,jak sety,linki, klamki, rolgaz,zamki, zawiasy itd,oprócz tego kontaktem przeczyścić wszystklie kostki i złącza elektryczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.