Skocz do zawartości

Eliminator opóźnienia zapłonu Suzuki Gsxr 600 k4/2004


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja testowałem tre na swoim gixie 750 k7 i tak:

Na pierwszym biegu trudniej jeździło mi się na gumie. Byłem już przyzwyczajony do tego "miekkiego" gazu.

Na drugim biegu nadal brakowało mocy by bez szarpania dać na gumę bez strzelania sprzęgłem. Ślizganie tyłem stało się jednak bardziej przewidywalne.

Na trzecim dopiero dało się odczuć większą moc przy przyspieszaniu.

Na reszcie trudno mi powiedzieć.

Nie zdążyłem nim nigdy z tre na tor pojechać. Kupiłem litra.

 

Poprawa reakcji na gaz jest wyczuwalna, ale jakoś nie narzekałem nigdy wcześniej. Widocznie w sportach dali sztywniejszą gumę od gaci jak w hayce i reszcie. ;) Utrata wyświetlacza biegów (przez ciągle wyświetlanie 5tki) bardziej mi doskwierała niż by te pozytywne odczucia mogły to zrekompensować w normalnej jeździe. Ale jak nic nie tracisz???

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...