michoa Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Witam Odrazu zaznaczam że silnik nie siedzi w motocyklu tylko w niedokończonym buggy , jest sieczka z elektryką i ogólnie wszystkim więc pytania mogą wydać się debilne 🙂 1. Jak i kiedy powinna działać pompa paliwa ? Po włączeniu zapłonu powinna chwilkę chodzić czy nie ? coś czytałem na amerykańskim forum że ją steruje ten fuel pump cut relay i pompa paliwa załącza się w rytm impulsów układu zapłonowego , czyli po włączeniu nie powinna chodzić dopiero jak rozrusznik zacznie kręcić ? U mnie nie załączała się w ogóle i myślę czy ten fuel pump cut relay leży czy nie 2. Czy taki układ pracowałby na zwykłym zasilaniu opadowym prawidłowo ? To jest buggy nie motocykl bak paliwa będzie gdzieś z 30cm nad gaźnikami więc spłynełoby paliwo samo , ale podobno gaźniki do współpracy z pompką paliwa mają takie zaworki iglicowe że musi być na zasilaniu niewielkie ciśnienie , opadowo będą za szybko się zamykać i nie będzie działać prawidłowo -prawda czy fałsz ? 3. Tam nie ma powrotu nie ma czujnika ciśnienia w układzie jak to prawidłowo powinno działać żeby nie zalewać gaźników ? ori pompka była spalona , dałem od 1000 ( tej pierwszej chyba sc21 , wygląda identyk i w środku i na zewnątrz , nawet kolory kabli takie same tylko wtyczka się różniła ) nie załączała się w ogóle , zmostkowałem przewody od fuel cut relay a jego wywaliłem , teraz mam wrażenie że niby staje nieregularnie co jakiś czas ale generalnie pcha tak na siłę paliwo że z gaźników leci przelewem aż wężyk bez opaski wystrzelił z wejścia na gaźniki 😄 tam nie powinno być jakieś bardzo niskie ciśnienie ? nie wiem czy zaworki iglicowe winne czy ona daje za wysokie czy ten fuel cut relay ją w jakiś sposób wyłączał żeby nie przelewało ? z góry dzięki za porady Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 1. Zgadza się - pompa działa dopiero po zakręceniu rozrusznikiem. 2. Powinno działać na opadowym. F1 i F3 miały pompy, ale F2 miała system opadowy. 3. Nie wiem, ale generalnie nie bez powodu są tam opaski, a pompa chodzi dopiero na obracającym się silniku. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 To jeszcze o tym przekazniku pompy. Brat ma coś takiego w Magnie. Odpalenie tego moto po zimie to było wyzwanie. Zamontowalismy przelacznik który uruchamia pompę "na krótko". Teraz w 10 sekund braciak zalewa gazniki i odpala po 3-4 obrotach wału. Coś gdzieś czytałem, że pompy do gaźnikow dają niskie ciśnienie i sprawne zaworki w gaznikach powinny to wytrzymać. Jak pamiętam u mnie w FJ też jest pompa i jeden przewód paliwowy ze zbiornika. Pompa zalewa gazniki i po prostu staje dopompowujac w miarę ubywania paliwa z gaźnikow. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.