Pajda1111 Opublikowano Środa o 20:58 Udostępnij Opublikowano Środa o 20:58 W dniu 29.10.2024 o 21:13, przemek96 napisał: Hmm, ten motocykl ma Foba? Czyli takie cuś przy kluczyku ala immobilajzer? (w tym roczniku raczej nie było) Prądy wychodzące z alternatora sprawdzone? 3 kable, instrukcja obsługi podaje jakie prądy powinny być Oporność statora sprawdzona? Napięcie ładowania jest ok? Moim zdaniem coś przy montażu modułu zapłonowego nie pykło, może gdzieś się kabel przetarł, może jakaś wtyczka nie łączy, kable zapłonowe, trzeba sprawdzać po kolei Nie foba nie posiada. Prąd i opór sprawdzony i wszystko zgodnie z książką. Tam wychodzi z alternatora jeden kabel z 2 "pinami" i idzie do regulatora a nastepnie z regulatora do bezpiecznika 30a i aku, nastepnie czujnik przechyłu, stacyjka itd 6 godzin temu, Adam M. napisał: To modul aftermarket do HD i zastanawiam sie dlaczego ladowanie jest do niego podlaczone. Alternator powinien byc podlaczony do aku przez regler a prad do reszty instalacji powinien byc brany z aku do wlacznika zaplonu i stamtad dalej na modul, cewki, swiatla itd. Czy to znaczy ze masz moze kabel pradowy z aku na wlacznik zaplonu zlaczony z kablem pradowym od alternatora i samo jego zdjecie z aku powoduje lepsza prace silnika? Wszystko jest podłączone tak jak opisałes czyli alternator- regulator- aku i potem cała reszta. I właśnie co mnie dziwi to ten fakt ze jeśli odepnę ładowanie (czyli kabel który idzie do regulatora to motor chodzi🤷 jak go podłączę to " odcina" zapłon (nie ma iskry) ale reszta elektryki działa czyli światła itp 3 godziny temu, przemek96 napisał: Mało prawdopodobne, ale w podobnym silniku (Buell XB12R), odkleiły mi się magnesy na kole zamachowym. Objawy były podobne, motocykl gasł po odpaleniu po chwili (aku było padnięte, podłączony stary aku), też wymieniłem regulator, nie pomogło, zamówiłem nowy stator, ale dopiero po męce ze ściągnięciem koła zamachowego ukazał się prawdziwy powód braku ładowania... Choć jakieś ładowanie czasem musiał mieć, bo dojechałem do domu z trasy około 300 km bez problemu. Także jak wyeliminujesz wszystko inne, może to być ta opcja... Tak się zastanawiam aby zajrzeć do stratora ale to już będzie ostatnia opcja ponieważ jest sporo pracy przy ściąganiu łańcucha pierwotnego i sprzęgła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano Czwartek o 21:12 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 21:12 Wsumie to dwie nakrętki do odkręcenia i łańcuch schodzi razem ze sprzęgłem. Ale fakt, olej, uszczelki, klucz udarowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano Sobota o 19:14 Udostępnij Opublikowano Sobota o 19:14 Pajda 1111 napisal: "Tam wychodzi z alternatora jeden kabel z 2 "pinami" i idzie do regulatora a nastepnie z regulatora do bezpiecznika 30a i aku, nastepnie czujnik przechyłu, stacyjka itd". Jaki to alternator jesli wychodzi z niego kabel tylko z 2 ma pinami do reglera, czyzby jednofazowy? Czy sprawdzales jakie napiecie pradu zmiennego masz na tym kablu na pracujacym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajda1111 Opublikowano Sobota o 23:32 Udostępnij Opublikowano Sobota o 23:32 4 godziny temu, Adam M. napisał: Pajda 1111 napisal: "Tam wychodzi z alternatora jeden kabel z 2 "pinami" i idzie do regulatora a nastepnie z regulatora do bezpiecznika 30a i aku, nastepnie czujnik przechyłu, stacyjka itd". Jaki to alternator jesli wychodzi z niego kabel tylko z 2 ma pinami do reglera, czyzby jednofazowy? Czy sprawdzales jakie napiecie pradu zmiennego masz na tym kablu na pracujacym silniku? Według książki serwisowej ma być miedzy 38 - 52 volt przy 2000 obrotach i tak właśnie jest. Opor ma być miedz 0,3-0,4 na wyłączonym silniku pomiędzy pinami i to się zgadza. Jutro jeszcze raz sprawdzę uziemienie ale na 99 procent jestem pewien ze była „nieskończoność” czyli no continuty wiec zgodnie z manualem. Jutro jeszcze raz sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano Niedziela o 08:36 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 08:36 Ja kontynuując mój wątek z odklejonymi magnesami, też miałem dobre oporności i prądy wychodzące z alternatora. Dlatego też kupiłem nowy regulator, który nie pomógł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajda1111 Opublikowano 17 godzin temu Udostępnij Opublikowano 17 godzin temu W dniu 3.11.2024 o 09:36, przemek96 napisał: Ja kontynuując mój wątek z odklejonymi magnesami, też miałem dobre oporności i prądy wychodzące z alternatora. Dlatego też kupiłem nowy regulator, który nie pomógł... Rozumiem, w weekend rozbiore i dam znac co znalazlem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.