FilipX Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 Witam od kilku dni mam problem z odkręceniem śruby od przedniej zębatki napędu. Próbowałem kluczem pneumatycznym, kluczem przez rurę i nic, żadne WD nie działa. I tutaj pojawia się u mnie pytanie czy może jest tam lewy gwint ? tzn odkręca się go w przeciwną stronę. Yamaha WR250F YZF250 z 2008r. Muszę to wiedzieć ponieważ chce użyć dużego klucza udarowego i nie chce zepsuć gwintu. W instrukcji raczej nic nie pisze o rodzaju gwintu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 Mysle ze gdyby byl lewy gwint to bylo by to zaznaczone w instrukcji warsztatowej. Moze byc tak ze ta sruba jest sklejona fabrycznie i trzeba ja podgrzac przed odkreceniem. No ale mozr ktos cos wie o tym gwincie i mnie skoryguje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipX Opublikowano 3 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 21 godzin temu, Adam M. napisał: Mysle ze gdyby byl lewy gwint to bylo by to zaznaczone w instrukcji warsztatowej. Moze byc tak ze ta sruba jest sklejona fabrycznie i trzeba ja podgrzac przed odkreceniem. No ale mozr ktos cos wie o tym gwincie i mnie skoryguje. Spróbuję podgrzać i dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 (edytowane) 22 godziny temu, Adam M. napisał: Mysle ze gdyby byl lewy gwint to bylo by to zaznaczone w instrukcji warsztatowej. Moze byc tak ze ta sruba jest sklejona fabrycznie i trzeba ja podgrzac przed odkreceniem. No ale mozr ktos cos wie o tym gwincie i mnie skoryguje. Z reguły jest tak, że lewy gwint jest znaczony cechą na wszystkich krawędziach nakrętki bądz śruby. Na sześciokącie, rzecz jasna, bo chyba nieprecyzyjnie się wyraziłem. Ale lepiej rzeczywiście sprawdzić w serwisowce, bo będzie bałagan. Edytowane 3 Listopada 2019 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipX Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Dałem radę bez podgrzewania, gwint jest normalny wystarczy dobry pneumatyk, dodam że mechanik który mi to robił mówił coś żeby lepiej nie podgrzewać ponieważ coś może się stopić ale nie do końca wiem co to było. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thror0 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 Z takimi tematami WD-40 radzi sobie całkiem dobrze, ale trzeba dać mu czas! Psikać 3-4 razy dziennie nawet przez 5 dni. Testowałem kilka razy i normalnie odkręcałem ręką (np. śrubki pokrywy zbiorniczka płynu cham., nakrętki osi, świece żarowe w aucie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.