Skocz do zawartości

Honda cb 600f nie odpala


adwost
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio zakupiłem Honde hornet 600 2005r wszystko fajnie tylko ma problem z odpaleniem. Na zimnym kręci kręci i słychać cykanie nie wiem kiedy były czyszczone gaźniki i regulowane zawory dodam, że na ciepłym odpali ale jak schłodzi się to nie odpali. Warto zainteresować się regulatorem napięć i świecami ? Z góry dziękuję 🙂

Edytowane przez adwost
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Adam M. napisał:

Jesli jestes ciemny z mechaniki to oddaj ja do warsztatu na sprawdzenie i ew naprawe.

Co za problem?

Chodziło Mi o ustalenie przyczyny 🙂 Narzędzia mam tylko nie znam się co może być przyczyną, a ew części do kupna i oddania do mechanika to 2 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rambi napisał:

Szukalbym przyczyny w ukladzie zasilania paliwem. wskazywalaby na to zaleznosc mozliwosci uruchomienia silnika od temperatury. Probowales uruchomic na zimno uzywajac obcego paliwa np. samostartu lub plaka ?

Nie próbowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddaj to komuś kto się zna... 

I co z tego, że masz narzędzia, skoro nie potrafisz z nich zrobić użytku, bo najzwyczajniej wiedzy Ci brakuje... 

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A akumulator jest zdrowy? Napisałeś "cykanie" więc może aku ma zwarcie na celach lub nie trzyma juz pojemności.
Na ciepło (tutaj błąd poznawczy) zostaje podładowany ale po dłuższym czasie już ma chudo z prądem. Poza tym kiedy świece miał zmieniane? Jeśli był odpalany i  gaszony to moze im juz też sie dostało.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza