Ktoś tam Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Pytanie ogólne czysto z ciekawości. Ktoś się orientuję kiedy i w jakich przypadkach wypada wymienić uszczelkę pod głowicą w silniku 2t np 50ccm ze skutera. Czy istnieje tu jakiś limit kilometrów? Czy można ją zdiagnozować czy wygląda na uszkodzoną czy cuś oraz ile razy można rozkręcać silnik na jednej? (oczywiście miedziana) Oraz czym różni się aluminiowa od miedzianej prócz tego, że ta aluminiowa jest jednorazowa, jest może w czymś lepsza od miedzianej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 A to miedziana jest wielokrotnego użytku ? Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktoś tam Opublikowano 19 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 Z tego co mi wiadomo nie trzeba jej wymieniać co każde rozkręcanie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 trzeba Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 43 minuty temu, Ktoś tam napisał: Z tego co mi wiadomo nie trzeba jej wymieniać co każde rozkręcanie silnika. Kto Ci takich rzeczy naopowiadal? usCzelke pod czapka zmieni sie za kazdym razem kiedy scigacz glowice. kazdy przedmuch, uszkodzenie to wymiana. nie ma limitow km Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktoś tam Opublikowano 19 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 Okej warto widzieć. To oczywiście wedle szkoły. W takim razie powinienem zamówić uszczelki pod głowicę i pod cylinder jak będę wymieniał tłok. Hmmm zastanawiam się czy wymienić tłok czy pierścienie, bo odkryłem jedno mocne okopcenie na tłoku. A boję się, że nowe pierścienie nie będą dobrym pomysłem do starego tłoka. Co o tym sądzicie? 13kkm ma ten skuter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 ale tak po prostu siedziałeś sobie i wymyśliłeś "dzisiaj sobie wymienię pierścienie " czy coś niepokojącego się działo z tym silnikiem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktoś tam Opublikowano 20 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 Spadek mocy ewidentny a chciałbym żeby jeździł jak dawniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 W 50cc zmien caly komplet czyli tlok i cylinder.. Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktoś tam Opublikowano 20 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 Myślę jednak, że nie trzeba wymieniać cylindra wygląda na dobry stan, tylko trzeba może dać do honowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 To musisz zwymiarowac i dobrac tlok do cylindra Ale nIe widze sensu skoro taki zestaw to kwota ok 100pln. Co to za bzyk?? Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktoś tam Opublikowano 20 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 Yamaha neos 98 rocznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 Odpowiadajac na pytanie o uszczelki pod glowica, miedziana jest wielokrotnego uzytku ale musi byc "odpuszczona" przed powtornym zalozeniem, czyli rogrzana do cerwonosci i ochlodzona w wodzie lub na powietrzu. Robi sie to dlatego zeby ja uplastycznic przed zalozeniem. Kazde zdjecie glowicy wymaga wymiany uszczelki gdy jest ona zrobiona z utwardzanego drutem klingierytu, aluminiom czy kompbinacji tych mterialow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktoś tam Opublikowano 20 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 OOO trzeba ją podgrzać to już konkretna informacja! Dzięki. Chodź schłodzenie w wodzie to chyba hartowanie o ile ten stop miedzi ulega hartowaniu ale to niby utwardzenie metalu. Więc chyba zwyczajnie ją podgrzeję i zostawię do wystygnięcia. Definicja odpuszczenie mówi że to lekkie rozhartowanie stali ale tu trzeba zwyczajnie rozhartować tak? 20 minut temu, Adam M. napisał: Odpowiadajac na pytanie o uszczelki pod glowica, miedziana jest wielokrotnego uzytku ale musi byc "odpuszczona" przed powtornym zalozeniem, czyli rogrzana do cerwonosci i ochlodzona w wodzie lub na powietrzu. Robi sie to dlatego zeby ja uplastycznic przed zalozeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 mój bosze 👺. uszczelka pod głowice kosztuje do tego bzyka ok 40 zł Takie zabiegi to się robi przy sprzętach gdzie to kosztuje 300 zł lub jest w ogóle nie do dostania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.