Skocz do zawartości

Ktoś tam

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Ktoś tam

  • Urodziny 06/17/1998

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    elektronikę
  • Skąd
    xd

Osobiste

  • Motocykl
    peugeot sv80, Yamaha neos
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Ktoś tam

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. W skrócie ja ma gaz a on zgasł... Skuter bardzo dużo pali oraz zalewa go gdy dodaję gazu i czasem wylewa paliwo przez wylew od nadmiaru przy kolektorze ssącym. Wykluczyłem lewe powietrze, uszczelniacze wymieniłem oraz uszczelkę pod cylindrem również. Ssanie automatyczne działa poprawnie. Gaźnik był czyszczony 3 razy i nic to nie dało. Mieszankę podawałem grawitacyjnie z pominięciem baku. Chyba jest problem z pływakiem i tym zaworkiem ale nie wiem jak to naprawić. Szkoda mi bulić 200zł na nowy gaźnik. Pomóżcie plis
  2. Kupiłem już uszczelkę spokojnie nie kosztowała mnie aż 40zł to i tak drogo.
  3. OOO trzeba ją podgrzać to już konkretna informacja! Dzięki. Chodź schłodzenie w wodzie to chyba hartowanie o ile ten stop miedzi ulega hartowaniu ale to niby utwardzenie metalu. Więc chyba zwyczajnie ją podgrzeję i zostawię do wystygnięcia. Definicja odpuszczenie mówi że to lekkie rozhartowanie stali ale tu trzeba zwyczajnie rozhartować tak?
  4. Myślę jednak, że nie trzeba wymieniać cylindra wygląda na dobry stan, tylko trzeba może dać do honowania
  5. Spadek mocy ewidentny a chciałbym żeby jeździł jak dawniej.
  6. Okej warto widzieć. To oczywiście wedle szkoły. W takim razie powinienem zamówić uszczelki pod głowicę i pod cylinder jak będę wymieniał tłok. Hmmm zastanawiam się czy wymienić tłok czy pierścienie, bo odkryłem jedno mocne okopcenie na tłoku. A boję się, że nowe pierścienie nie będą dobrym pomysłem do starego tłoka. Co o tym sądzicie? 13kkm ma ten skuter.
  7. Z tego co mi wiadomo nie trzeba jej wymieniać co każde rozkręcanie silnika.
  8. Pytanie ogólne czysto z ciekawości. Ktoś się orientuję kiedy i w jakich przypadkach wypada wymienić uszczelkę pod głowicą w silniku 2t np 50ccm ze skutera. Czy istnieje tu jakiś limit kilometrów? Czy można ją zdiagnozować czy wygląda na uszkodzoną czy cuś oraz ile razy można rozkręcać silnik na jednej? (oczywiście miedziana) Oraz czym różni się aluminiowa od miedzianej prócz tego, że ta aluminiowa jest jednorazowa, jest może w czymś lepsza od miedzianej?
  9. Nie znam się i coś jeszcze zepsuje :biggrin: ale warto wiedzieć
  10. Opiszę problem i co udało mi się zauważać. (nie znam się na mechanice) (historia) skuter chodził ładnie cały czas ale potem nie było jeżdżony i stał na dworze przez długi czas. Kiedy próbowałem go odpalić to rozrusznik nie mógł sobie poradzić z ruszeniem silnika. Co ciekawe i ważne z kopa nie da się też odpalić, ten sam problem trzeba mocno przycisnąć i dopiero się ruszy a przy tym słychać syczenie tak jak by nie było sprężania w 1 tłoku to silnik 2t jak rozrusznik przytrzyma się to czasami zakręci kilka razy i zatrzymuje się i znowu rusza się i zatrzymuje tak cały czas. Wiem wiem nie powinienem się tutaj pytać tylko powinienem zaprowadzić go do mechanika ale chcę się chociaż dowiedzieć co mogło się zepsuć tłok, tuleja a morze uszczelka bo był nie chodzony więc na logikę nie powinno się nic zniszczyć samo z siebie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...