Andi Opublikowano 27 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2004 siemka mam pytanko jak w temacie !!! Mam znany problem z moja CBR-ka czyli psucie sie nagminne napinacza lancucha rozrzadu :D :D ostatnio wymienialem go przy 4200 km na gwarancji a ze Honda po wymianie daje tylko 6 miesiecy gwarancji to wlasnie teraz juz mi minelo 7 miesiecy i musze za wymiane sam zaplacic bagatela 600 € ( 300 € czesci i 300 € wymiana ) :D :P :P :D :D :D sam napinacz to koszt ~70 € i mozna go sobie samemu wymienic i tak chce zrobic :banghead: :banghead: :banghead: (kola i lancuch byly wtedy wymieniane to mozna sobie tym razem darowac ) czy ktos juz wyminial w jakims moto te czesc i na co musze zwrocic uwage przy montazu i demontazu ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 27 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2004 Zdejmij pokrywe zaworów, Odkręć okienka wziernikowe w bocznych pokrywach karteru. Ustaw wał korbowy na literze T. Sprzawdz jak pokrywają ci się znaki na wałkach rozrzadu i gdzie są, zanotuj to sobie. wykręć i wymien napinacz. ( Uważaj aby prz yej operacji nie przeskoczyły ci wałki rozrzadu, bo będziesz musiał ustawiać rozrząd od nowa. Jak już przykręcił napinacz, obróć kilka razy wałem rozrządu i znów ustaw wał korbowy w położeniu T. Sprzawdz czy pokrywają ci się znaki, jeśli tak operacja zakończona, jeśli nie to musisz ustawiać rozrząd. Jeśli dobrze wszystko zrobisz to łańcuch ani wałki ci nie przeszkodzą i będzie grało. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 27 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2004 juz nie aktualne znalazlem dobry servis Hondy wymiana razem z czescia +12 miesiecy gwarancji 130 € sam napinacz :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 27 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2004 U mnie w dużym skrócie było tak: odkręcenie dwóch śrub napinacza, wyjęcie starego (tu przerywnik, bo rozdarła sie uszczekla i trzeba było drałować po nową), wsadzenie nowego i przykręcenie śrub. Efekt - trochę mniej dzwoni :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 Dodam jeszcze że z Yacem robiliśmy to 10 minut i to z przerwami na gadanie :-). Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 Ja powiem tak, nie robił bym tego bez zerknięcia na wałki rozrądu... coś może się przestawić, ponadto wskazana jest czasami inspekcja rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 Ja powiem tak' date=' nie robił bym tego bez zerknięcia na wałki rozrądu... coś może się przestawić, ponadto wskazana jest czasami inspekcja rozrządu.[/quote'] Eeeee tam - nie znasz sie... :) Paweł na wszelki wypadek zakręcił wałem kilka razy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 Pewnie masz racje... :) nie znam się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2004 Idaho, luzik.CBR ma napinacz hydrauliczny, można to zrobić bezpiecznie nie demontując pokrywy. Podstawa to nie ruszać wałem, jak napinacz jest wyciągnięty :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.