radoxu Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Witam, jestem posiadaczem SV650 2003 od kilku dni. Po jednym z tankowan (jednak może to nie miec nic wspólnego) zapala mi sie kontrolka FI. Głowne objawy to mocne strzelanie z tłumika, moto gaśnie, czasem nie chce odpalic. Jednak zdaża sie to raz na jakiś czas. Dziś - zrobiłem 50 km bezproblemowo i w trakcie jazdy na mniejszych obrotach moto gaśnie. Staje, odpalam raz, drugi, kontrolka gaśnie i jade dalej. Po kolejnych 60/70 w trakcie jazdy zapaliła sie kontrolka lecz bez żadnych objawów. Stanałem, zgasiłem i odpaliłem i zgasła. Teraz ide do moto, przekrecam kluczyk i bez odpalania kontrolka i błąd FI. Odpalam, pracował z 2 min na wolnych, wkrecam go i przy 6 zgasł. Postanowiłem to "rozjezdzic' na odcinku 300 metrów gasł mi z mocnym strzałem z tłumika. Nagle objawy ustąpiły i bezproblemowo jechałem dalej. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 komputer do Ciebie mówi co go boli a Ty go nie chcesz słuchać :) odczytaj błąd/błędy i będziemy wtedy rozmawiać w temacie bo nikt wróżką nie jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radoxu Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 (edytowane) Tak zrobie, a jest gdzieś opisane lub pokazane jak to zrobić? Mniej wiecej wiem że trzeba zworke zrobić ale nie wiem jak dokładnie. Był w 2010 taki temat ale tam już mi obrazków nie pokazuje. Już wiem jak. Tylko że ten błąd tak jak opisywałem dość randomowo sie pojawia wiec musze czekac. A gdzie znajde tabele z kodami błędów? - Już znalazłem. Dodam tutaj może komuś sie przyda. Edytowane 16 Sierpnia 2019 przez radoxu Aktualizacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radoxu Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Rano po przekreceniu stacyjki błąd C42 który znikł od razu. Tylko tym razem kontrolka mrugała a dotychczas swieciła sie stale. Teraz zapaliła sie i był to błąd C13. Intake air position sensor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Czujnik powietrza w airboxie do sprawdzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radoxu Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 W jaki sposób go sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Przede wszystkim sprawdź wtyczkę przy czujniku czy jest dobrze dociśnięta/zatrzasnięta, rozpiąć sprawdzić czy styki nie pośniedziałe, czy kable przy wtyczce całe, niepoprzecierane. Jak OK to nie ma się co pieścić tylko wymienić czujnik i tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 To że był przez chwilę błąd c42 może sugerować że masz więcej problemów z wtyczkami i połączeniami elektrycznymi. Przyjrzyj sie tej wspomnianej wczesnie wtyczce ale też nie zapomnij przyjrzeć się pozostałym wtyczkom na drodze od włącznika zapłonu do kompa. Rozpinasz, sprawdzasz czy piny są proste i na swoim miejscu, czy nie wychodzą i czyscisz jeśli jest taka potrzeba. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.