Jump to content
Insanus

Kawasaki zrx 1200 blokada prędkości

Recommended Posts

Cześć.

Posiadam Kawasaki Zrx 1200 S z 2003 roku. Szukałem u wuja informacji o blokadach prędkości motocykla takiego jak mój ale nic nie znalazłem. Macie jakieś informacje o blokadach w Kawasaki? Motocykl posiada ponad 100 Nm a mój v-max to ~ 220. Wiadomo, to nie jest sport ale myślę ze 250 takie 1200ccm powinno pójść. 

Pozdrawiam

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie wynika z momentu a z przelozenia i mocy.. w teorie bmax to ok240


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jakie masz obroty przy tych 200 i do ilu max do czerwonego pola jest na obrotomierzu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Na 5 biegu mam tak 7 tyś, mówicie aby zmienić przełożenia? V max testuję na 4 biegu mając tak 10 tys ale na 5 też ładnie nabiera prędkości i przy pewnych wskazaniach prędkościomierza nagle nie chce iść więcej. 

Edited by Insanus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko że to nie jest problem w przełożeniach. Kreci do 7000 obr/min a powinien dużo więcej. No chyba, że ma dobrane zębatki pod predkość a mocy brak, co i tak na jedno wychodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodam że motocykl jest z Francji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tak, wiem że ten motocykl ma taki limit prędkości i chciałbym dowiedzieć się co go blokuje. Wydech? Może coś w gaźniku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Walek rozrzadu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dzieki za odpowiedzi. Mam rozumieć ze motorek nie jest zablokowany przez producenta i bez tunningu mechanicznego nic nie zdziałam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem ZRX 1200 S fajna maszyna z niego była ale na pewno nie do ostrego dzidowania na prostej.
Chcesz być mistrzem prostej to kup ZZR 1200, a jak chcesz zapier… po zakrętach i na prostej to kup ZX10R 😉
ZRX zostaw w spokoju, pozwól mu być poprawnym UJM 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...