pikonrad Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 A ja z innej beczki, wielu pisze o tym, że za mocny silnik inni na to, że jak ktoś rozsądny to nie będzie kręcił powyżej 7 tyś i nie będzie za mocny - kwestia charakteru. Przed dwoma laty gość u nas w Toruniu zabił się tydzień po odebraniu prawka. Miał ninje 600 setke - wiem to dużo ostrzejsze niż hornet - przykład więc przejaskrawiony - zabiła go nie moc silnika tylko zbyt ostre hamulce (i nie zapięty kask, który spadł tuż przed udeżeniem w samochó). Na początek potrzebny jest motocykl wybaczający błędy wszelkiego typu, nie tylko (nie)umyślne odkręcenie manetki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 A ja z innej beczki, wielu pisze o tym, że za mocny silnik inni na to, że jak ktoś rozsądny to nie będzie kręcił powyżej 7 tyś i nie będzie za mocny - kwestia charakteru. Przed dwoma laty gość u nas w Toruniu zabił się tydzień po odebraniu prawka. Miał ninje 600 setke - wiem to dużo ostrzejsze niż hornet - przykład więc przejaskrawiony - zabiła go nie moc silnika tylko zbyt ostre hamulce (i nie zapięty kask, który spadł tuż przed udeżeniem w samochó). Na początek potrzebny jest motocykl wybaczający błędy wszelkiego typu, nie tylko (nie)umyślne odkręcenie manetki. ZX6R nie jest bardziej ostra ( jest dopiero od ca. 7000 rpm ) podczas gdy w Hornet'cie nastepuje to o wiele wczesniej. Postaci Twojej wypowiedzi ten szczegol jednak nie zmienia. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Jeśli już koniecznie chcesz trochę większą pojemność to sugerowałbym GS500, na pierwsze moto nadaje się znacznie lepiej niż Hornet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinn72 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 (edytowane) ja się podzielę swoimi wrażeniami z godzinnej przejażdżki salonowym Hornetem może najpierw zaznaczę, że na co dzień jeżdżę starą Shadow VT600, miałem również okazję nawinąć trochę kilometrów DL650, GSX650F, i krótka przejażdżka XL700 należę raczej do spokojnych użytkowników i staram się nie przeceniać swoich możliwości na motocyklu mając świadomość ryzyka Hornet 1. skłania do grzechu 2. sam się prosi do składania w winklach, do tego stopnia, że nawet na prostych ma się ochotę "powinklować" 3. pozycja lekko oparta na rękach wzmaga chęć bardziej agresywnej jazdy 4. silnik mniej elastyczny od tego co ma GSX650F - z racji tego, że na co dzień poruszam się V-twinem mam tendencję raczej do jazdy na niskich obrotach czyli szybkiej zmiany biegów, no i zaraz na początku jazdy zabrakło mi odejścia czego np. nie odczułem przy R4 w Suzie. Oczywiście szybkie przeprogramowanie nawyków pozwoliło zacząć cieszyć się jazdą 5. generalnie jazda tym motocyklem cieszy, z całkiem sporą tendencją do świrowania Ogólnie fajny motocykl, z zajebistym feedbackiem, ale jednak nie dla mnie - szukam czegoś bardziej turystycznego - niemniej jazda to poezja nowicjuszowi jednak nie polecę tego motocykla, pomimo całej jego łatwości prowadzenia Edytowane 1 Października 2010 przez marcinn72 Cytuj CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaelloEs Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 A powiedzcie mi drodzy koledzy, myslalem takze nad Honda Hornet 600, moze i troche mocniejszy moto ale tez fajny. Pisza, ze nie ma z nia wiekszych problemów ale tez mowia o przednim kole, ze wystepuja zdarzenia typu "drgania kierownicy". Na ile to jest powazny problem?? Czy to jest wina opony 16' czy moze czegos innego? Czy takie zjawiska wystepuja w bandycie itp.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Moim zdaniem Hornet jest znakomity na pierwszy sprzęt, ale pod warunkiem, że masz wyobraźnię i będziesz dozował prędkość i przyspieszenie na miarę swoich umiejętności. Tyle tylko, że dużo łatwiej i bezpieczniej osiągnąć te rzeczy śmigając czymś łagodniejszym. A z wyobraźnią jest ten kłopot, że każdy myśli, że ją ma. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Bardzo interesuję mnie hornet z roku 2005-2006, Chciałbym go kupić ale nieb=mam zbyt dużego doświadczenia z motocyklami skuter i chopper 125, Motocykl miałby być wykorzystywany do dojazdu do szkoły 14km w jedną stronę i czasami do jakiejś dłuższej przejażdżki, Czy potrafiłbym ogarnąć ten motocykl, do motocykli, zresztą u nas chyba to rodzinne :icon_razz: Interesują mnie tylko i wyłącznie odpowiedzi ludzi którzy maja ten motocykl lub mieli, może ktoś zaczynał na nim? wiem że to niezbyt odpowiedni motocykl na początek ale po prostu żaden z klasy 500 nie przypada mi do gustu no może poza gs 500f ale jest drogi i w tych pieniądzach mógłbym mieć horneta. Nie chcę głupich odpowiedzi po prostu chce usłyszeć normalna opinie na ten temat. CZy roczniki które wymieniłem tez miały skłonność do shimmy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Shimma w golasie? To chyba jak masz opony dobite to może. Ja przejechałem jakieś 27 000 i nigdy nie złapałem. Jak GS500 jest drogi to w jakiej kwocie spodziewasz się Horneta PC36? Chyba nie równolatki porównujesz.Hornet jest ostrym golasem, nie wybacza chętnie błędów kierowcy, jak nie masz obycia ze 100 konnymi maszynami to odradzam. Twoja decyzja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Shimma w golasie? To chyba jak masz opony dobite to może. Ja przejechałem jakieś 27 000 i nigdy nie złapałem. Jak GS500 jest drogi to w jakiej kwocie spodziewasz się Horneta PC36? Chyba nie równolatki porównujesz.Hornet jest ostrym golasem, nie wybacza chętnie błędów kierowcy, jak nie masz obycia ze 100 konnymi maszynami to odradzam. Twoja decyzja Miałem na myśli GS 500 F ten z lat 2007 :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 No to i tak nie dostaniesz Horneta w cenie GS z 2007, średnia cena nie złoma CB600 z 2005-2006 czyli modelu PC36 to trzeba liczyć minimum 13 tysięcy, GS z tego co widziałem koło 10-11. Mówię o maszynach pewnych nie jakiś składakach czy cos w tym stylu .A GS500 a Hornet to przepaść, jeździłem podobnym do GSa bo CB500, po przesiadce na CB600 to niebo a ziemia, nie da się ich porównać, wiadomo Twin a 4 w rzędzie to co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 No to i tak nie dostaniesz Horneta w cenie GS z 2007, średnia cena nie złoma CB600 z 2005-2006 czyli modelu PC36 to trzeba liczyć minimum 13 tysięcy, GS z tego co widziałem koło 10-11. Mówię o maszynach pewnych nie jakiś składakach czy cos w tym stylu .A GS500 a Hornet to przepaść, jeździłem podobnym do GSa bo CB500, po przesiadce na CB600 to niebo a ziemia, nie da się ich porównać, wiadomo Twin a 4 w rzędzie to co innego.Zgadza się, powiedziałem to mniej więcej w przybliżeniu ale nie o to chodziło w moim pytaniu :icon_razz: Chciałem sie dowiedzieć czy np jeżeli w pierwszym sezonie nie będę przekraczał pewnej liczby obrotów to dam radę ogarnąć ten motocykl :crossy: słyszałem ze od dołu ciągnie lepiej niż cbr, Ok zostawmy na chwilkę moc a jakbyś mógł porównać mi zwrotność i prowadzenie tego "szerszenia" z gs'em byłbym bardzo wdzięczny :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Hornet jest ostrym golasem, nie wybacza chętnie błędów kierowcy, jak nie masz obycia ze 100 konnymi maszynami to odradzam. Twoja decyzja Myślę, że to zdanie w pełni odpowiada na Twoje pytanie niedźwiadku. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 <!--quoteo(post=1695608:date=19.09.2010 - 08:09:name=de_Palma)--><div class='quotetop'>Cytat(de_Palma @ 19.09.2010 - 08:09) 1695608[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Moim zdaniem Hornet jest znakomity na pierwszy sprzęt, ale pod warunkiem, że masz wyobraźnię i będziesz dozował prędkość i przyspieszenie na miarę swoich umiejętności.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->Tyle tylko, że dużo łatwiej i bezpieczniej osiągnąć te rzeczy śmigając czymś łagodniejszym. A z wyobraźnią jest ten kłopot, że każdy myśli, że ją ma. Wcześniej miałeś inne zdanie an ten temat :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 (edytowane) Wcześniej miałeś inne zdanie an ten temat :icon_razz:Proponuje czytać ze zrozumieniem ;P Edytowane 29 Lipca 2011 przez Horb Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Proponuje czytać ze zrozumieniem ;P Masz na myśli ten kłopot z wyobraźnią :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.