zalmen3 Opublikowano 22 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2004 Mam takie pytanko dotyczace swiatel w mojej CBR, a mianowicie swiatla te wyraznie przygasaja kiedy moto schodzi na niskie obroty, a po przygazowaniu swieca jak marzenie. Koles od ktorego kupilem zapewnial, ze tak ma byc, ale ja wole sie upewnic czy czasem nie powinienem czegos naprawic. Prosze zatem o pomoc :D Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tradasace Opublikowano 22 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2004 witamtaka rzecz wydaje sie byc normalna , a wynika z tego ,że alternator osiąga swoją moc przy danej prędkości obrotowej jeśli jednak " mocno przygasają " ,tak ,że budzą podejrzenia wówczas wykonaj prosty testprzy nagrzanym silniku , przy około 4tys obr/min zapal światła i powiedz o ile spadły obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 23 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2004 dzieki, dzisiaj sprawdze i jutro napisze co i jak :D Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 24 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2004 Sprawdź akumulator, może już stracił swoja pojemność i na biegu luzem kiedy nie ładuje alternator, napięcie szybko spada. Może być także walnięty regulator i puszcza całe napięcie z alternatora do akumulatora.Podepnij miernik, i zobacz jakie jest napięcie na zaciskach akumulatora na obrotach biegu luzem przy zaświeconych światłach ( powinno być powyżej 12V ) a później dodaj gazu , przytrzymaj silnik na przynajmniej 3000-4000 przez około 30 sek i zmierz napięcie.Powinno być w okolicach 14V ale nie może być większe niż 14.4 VJeżeli na wolnych obrotach jest niższe to masz walnięty akumulator, jeżeli na wysokich obrotach jest większe niż 14.4 V to jest walnięty regulator i należy szybko się z tym uporać bo może pójść reszta elektroniki w motocyklu ( moduł zapłonowy i inne rzeczy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 27 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2004 Puki co sprawdzilem jak reaguje silnik przy 4000 obr/min na wlaczenie swiatel - brak reakcji tzn. obroty nie spadaja. Teraz musze zrobic te wszystkie testy z miernikiem... badz co badz widmo spalenia calej elektroniki nie jest zbyt ciekawe :? Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2004 Czy w MZ jesli jezdzilem pare km bez ładowania ze zniszczonym regulatorem to mogl mi paść elektroniczny modół od zapłonu? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 28 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2004 Zmierzylem napiecia i wszystko jest w porzadku :banghead: Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.