Skocz do zawartości

BMW R1200 Gs pytania odnośnie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Jutro Bieszczady z kumplami zaplanowane. Jednak z pewnych przyczyn, nie będzie żadnej pętli a raczej Żmigród, Krempna a dalej się zobaczy

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka


Znaczy się, tak gwoli ścisłości, to jest raczej Beskid Niski, chyba też chodzi o Nowy Żmigród, bo ten niedaleko od Krempnej jest, w przeciwieństwie do Żmigrodu. Jedno jest pewne nie będzie zbyt zimno

2c27ff946a56589ab9586237d74222d5.jpg

b3b7d3bae8d4e8461233119a66eeba36.jpg




Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodzi o ten Zajazd pod Małym Laskiem. Król H.
Droga Wojewódzka 992, 38-230 Nowy Żmigród
13 441 67 77
https://goo.gl/maps/xnQBhP5EHkx4kSzh6
Osobiście wolałbym Huculankę w Regietowie, ale o gustach się nie dyskusje


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marku, SR, to kultowy zlot chłopaków ze Steel Roses w Zdynii. Trasa jak już pisałem, nie po drodze. Być  może będziemy nia wracać, jeżeli wrócimy prze Słowację. Plan  jest jednak pojechać bardziej na wschód, czy tzw. małe bieszczady. Nie wykluczony też jest Tokaj na Węgrzech, ale jak pisałem, są pewnie okoliczności.


Mając chwilę czasu w niedzielę postanowiliśmy wyskoczyć w BN a nawet spróbować jedzenia w podanej knajpie. Wszystko było ok do momentu gdy mijaliśmy z prędkością 140 km/h zjazd na Zakopane na obwodnicy Krakowa, wtedy poczułem że coś jest nie w porządku. Nie był to silnik, tylko lekkie zboczenie z kursu, jeszcze liczyłem że to jakaś nierówność na asfalcie, ale za chwilę była powtórka, zwalniając zerknąłem na ciśnienie powietrza w kołach i z tyłu było tylko 0,3 bara. Prawie nowa opona niecałe 6 kkm i taki pech. Zatrzymałem się na poboczu i sprawdzam oponę, była gorąca ale wyglądała na całą. Uwagę moją zwrócił lekko skrzywiony wentyl, gdy chwyciłem kapturek to gniazdo z zaworek zostało mi w ręce. Wezwaną pomoc poprosiłem aby przywieźli kropelkę, bo wydawało mi się że gdy wkleję gniazdo w gumę to się utrzyma. Wcześniej wcisnąłem owo gniazdo na sucho i utrzymało ciśnienie do 3 barów, tylko podczas nakręcania kapturka całość wystrzeliła. Po przyjedzie wkleiłem gniazdo za pomocą kropelki napompowałem i zawieźliśmy motocykl na lawecie do serwisu gdzie na drugi dzień ciśnienie dalej trzymało a serwis zmienił mi wentyl na nowy. Dzięki temu motocykl znów był mobilny.

540aaef8bc266a0e2fa4435cad14ff6c.jpg

8e2e6445d6c6b7450d132dd89c3440af.jpg

04cf941eca54d6c2f80f02cb79ad8cea.jpg

Od tamtego zdarzenia minęło już conajmniej 1000 km

209b5c15531afeae5f77a127b7fafe8d.jpg

63e29b8c4539a3a32ecb2f505b7f2ad9.jpg


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie jest tak źle jeśli chodzi o ceny części BMW? Jeśli porównamy to do Japonii? Mam w garażu i starą Japonię z 1991 roku i GS-a 1150. Do Hondy nie dostanę prawie nic w oryginale, może jakieś uszczelki tylko. Nie produkują i koniec. Chyba tyczy to każdego japońca co ma więcej niż 10 czy 15 lat. BMW robię tylko na oryginałach bo kosztują może z 10% więcej niż zamienniki i kolejna sprawa: znając numer katalogowy dostanę dosłownie każdą najmniejszą pierdołę do tego motocykla. Wcześniej miałem też F650 z 1995 roku i również sprowadzano mi co tylko chciałem. Wiem, że do beemek z lat 80-tych też idzie wszystko dostać i to w normalnych cenach.
Ja poza plastikami do mojej 954 dostaje prawie wazystko, kwestia ceny i moze sklepu. Zaglądał może na bike-parts-honda.pl?

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, to grubo. Ważne że Wy i moto cali. Miałem podobnie w Afryce, tylko że u mnie wystrzelił tuż po zatrzymaniu się na autostradzie we Włoszech. Od tamtej pory, zawsze przy nowej oponie, nowy wentyl obowiązkowo. Myśmy zrobili pętle ponad 500 km przez Słowację, Krynicę, Piwniczną i z powrotem Slowacja do Niedzicy. Przykro tylko było, bo po drodze, dwa wypadki moto. 5 rannych, czterech w szpitalu

Bez przesady, widziałem że na samej obręczy da się jeździć, nic niebezpiecznego raczej nie było, tylko zepsuty wyjazd. Ale pogoda dalej dopisuje
3db7ac093732dbaae222d3677254c1a9.plist

a25442b6ebc28f44560a5f7eb819ba30.plist

7d6f24418c9b1b90f103dc3d65f2719d.cr3


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 12.10.2019 o 18:54, Qadrat napisał:

Chyba nie jest tak źle jeśli chodzi o ceny części BMW? Jeśli porównamy to do Japonii? Mam w garażu i starą Japonię z 1991 roku i GS-a 1150. Do Hondy nie dostanę prawie nic w oryginale, może jakieś uszczelki tylko. Nie produkują i koniec. Chyba tyczy to każdego japońca co ma więcej niż 10 czy 15 lat. BMW robię tylko na oryginałach bo kosztują może z 10% więcej niż zamienniki i kolejna sprawa: znając numer katalogowy dostanę dosłownie każdą najmniejszą pierdołę do tego motocykla. Wcześniej miałem też F650 z 1995 roku i również sprowadzano mi co tylko chciałem. Wiem, że do beemek z lat 80-tych też idzie wszystko dostać i to w normalnych cenach.

Ciekawe sprawy, czyli do Bemek jakiś większych problemów z częściami nie ma, oby kasa była to śmiało można się zżyć z motocyklem na lata 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 11/10/2019 at 12:18 PM, kumpel kalamitki said:

Ciekawe sprawy, czyli do Bemek jakiś większych problemów z częściami nie ma, oby kasa była to śmiało można się zżyć z motocyklem na lata 🙂

 

generalnie tak to pamiętam, jeszcze z czasów jak jeździłem stareńkim r1100rs: szef serwisu w krakowie kiedyś mi pokazuje palcem niemal zabytkowy r90 przed warsztatem, obok nowiutkiego wówczas bodajże gsr600 i mówi, że do tego pierwszego części zamawiają z magazynu i mają w kilka dni, właściciel gsr traci sezon bo na jakąś pierdołę muszą czekać 3 miesiące, jako że idzie tylko z fabryki i taki jest termin

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Mam kolege co sprowadza. Mówił że ceny cześci w BMW są faktycznie przystępne i zero czekania.Dla porównania do serwisu Hondy nie ma co dzwonić bo zazwyczaj zawał murowany. Najtaniej z japonii wychodzi ponoć Yamaha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...