marekw1 Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 Jutro Bieszczady z kumplami zaplanowane. Jednak z pewnych przyczyn, nie będzie żadnej pętli a raczej Żmigród, Krempna a dalej się zobaczyWysłane z mojego SM-A202F przy użyciu TapatalkaZnaczy się, tak gwoli ścisłości, to jest raczej Beskid Niski, chyba też chodzi o Nowy Żmigród, bo ten niedaleko od Krempnej jest, w przeciwieństwie do Żmigrodu. Jedno jest pewne nie będzie zbyt zimnoWysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekw1 Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 Pewnie chodzi o ten Zajazd pod Małym Laskiem. Król H.Droga Wojewódzka 992, 38-230 Nowy Żmigród13 441 67 77https://goo.gl/maps/xnQBhP5EHkx4kSzh6Osobiście wolałbym Huculankę w Regietowie, ale o gustach się nie dyskusje Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekw1 Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 Nie wiem co to zlot SR, ale jak będziecie w Krempnej to grzechem byłoby nie przejechać przez Czarne. Bacówka już niestety zwinięła się na zimę ale trasa fajna Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekw1 Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 W czerwcu byłem w Huculance z kolegą ze stanów w takim układzie Na parkingu był podobny zestaw, znaczy goldwing i GS tylko starsze modele. Może przez przypadek się spotkaliśmy?Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekw1 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Marku, SR, to kultowy zlot chłopaków ze Steel Roses w Zdynii. Trasa jak już pisałem, nie po drodze. Być może będziemy nia wracać, jeżeli wrócimy prze Słowację. Plan jest jednak pojechać bardziej na wschód, czy tzw. małe bieszczady. Nie wykluczony też jest Tokaj na Węgrzech, ale jak pisałem, są pewnie okoliczności.Mając chwilę czasu w niedzielę postanowiliśmy wyskoczyć w BN a nawet spróbować jedzenia w podanej knajpie. Wszystko było ok do momentu gdy mijaliśmy z prędkością 140 km/h zjazd na Zakopane na obwodnicy Krakowa, wtedy poczułem że coś jest nie w porządku. Nie był to silnik, tylko lekkie zboczenie z kursu, jeszcze liczyłem że to jakaś nierówność na asfalcie, ale za chwilę była powtórka, zwalniając zerknąłem na ciśnienie powietrza w kołach i z tyłu było tylko 0,3 bara. Prawie nowa opona niecałe 6 kkm i taki pech. Zatrzymałem się na poboczu i sprawdzam oponę, była gorąca ale wyglądała na całą. Uwagę moją zwrócił lekko skrzywiony wentyl, gdy chwyciłem kapturek to gniazdo z zaworek zostało mi w ręce. Wezwaną pomoc poprosiłem aby przywieźli kropelkę, bo wydawało mi się że gdy wkleję gniazdo w gumę to się utrzyma. Wcześniej wcisnąłem owo gniazdo na sucho i utrzymało ciśnienie do 3 barów, tylko podczas nakręcania kapturka całość wystrzeliła. Po przyjedzie wkleiłem gniazdo za pomocą kropelki napompowałem i zawieźliśmy motocykl na lawecie do serwisu gdzie na drugi dzień ciśnienie dalej trzymało a serwis zmienił mi wentyl na nowy. Dzięki temu motocykl znów był mobilny. Od tamtego zdarzenia minęło już conajmniej 1000 kmWysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PowWow1983 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Chyba nie jest tak źle jeśli chodzi o ceny części BMW? Jeśli porównamy to do Japonii? Mam w garażu i starą Japonię z 1991 roku i GS-a 1150. Do Hondy nie dostanę prawie nic w oryginale, może jakieś uszczelki tylko. Nie produkują i koniec. Chyba tyczy to każdego japońca co ma więcej niż 10 czy 15 lat. BMW robię tylko na oryginałach bo kosztują może z 10% więcej niż zamienniki i kolejna sprawa: znając numer katalogowy dostanę dosłownie każdą najmniejszą pierdołę do tego motocykla. Wcześniej miałem też F650 z 1995 roku i również sprowadzano mi co tylko chciałem. Wiem, że do beemek z lat 80-tych też idzie wszystko dostać i to w normalnych cenach.Ja poza plastikami do mojej 954 dostaje prawie wazystko, kwestia ceny i moze sklepu. Zaglądał może na bike-parts-honda.pl? Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekw1 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 O, to grubo. Ważne że Wy i moto cali. Miałem podobnie w Afryce, tylko że u mnie wystrzelił tuż po zatrzymaniu się na autostradzie we Włoszech. Od tamtej pory, zawsze przy nowej oponie, nowy wentyl obowiązkowo. Myśmy zrobili pętle ponad 500 km przez Słowację, Krynicę, Piwniczną i z powrotem Slowacja do Niedzicy. Przykro tylko było, bo po drodze, dwa wypadki moto. 5 rannych, czterech w szpitaluBez przesady, widziałem że na samej obręczy da się jeździć, nic niebezpiecznego raczej nie było, tylko zepsuty wyjazd. Ale pogoda dalej dopisujeWysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 W dniu 12.10.2019 o 18:54, Qadrat napisał: Chyba nie jest tak źle jeśli chodzi o ceny części BMW? Jeśli porównamy to do Japonii? Mam w garażu i starą Japonię z 1991 roku i GS-a 1150. Do Hondy nie dostanę prawie nic w oryginale, może jakieś uszczelki tylko. Nie produkują i koniec. Chyba tyczy to każdego japońca co ma więcej niż 10 czy 15 lat. BMW robię tylko na oryginałach bo kosztują może z 10% więcej niż zamienniki i kolejna sprawa: znając numer katalogowy dostanę dosłownie każdą najmniejszą pierdołę do tego motocykla. Wcześniej miałem też F650 z 1995 roku i również sprowadzano mi co tylko chciałem. Wiem, że do beemek z lat 80-tych też idzie wszystko dostać i to w normalnych cenach. Ciekawe sprawy, czyli do Bemek jakiś większych problemów z częściami nie ma, oby kasa była to śmiało można się zżyć z motocyklem na lata 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 On 11/10/2019 at 12:18 PM, kumpel kalamitki said: Ciekawe sprawy, czyli do Bemek jakiś większych problemów z częściami nie ma, oby kasa była to śmiało można się zżyć z motocyklem na lata 🙂 generalnie tak to pamiętam, jeszcze z czasów jak jeździłem stareńkim r1100rs: szef serwisu w krakowie kiedyś mi pokazuje palcem niemal zabytkowy r90 przed warsztatem, obok nowiutkiego wówczas bodajże gsr600 i mówi, że do tego pierwszego części zamawiają z magazynu i mają w kilka dni, właściciel gsr traci sezon bo na jakąś pierdołę muszą czekać 3 miesiące, jako że idzie tylko z fabryki i taki jest termin jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baza Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Potwierdzam. Mam kolege co sprowadza. Mówił że ceny cześci w BMW są faktycznie przystępne i zero czekania.Dla porównania do serwisu Hondy nie ma co dzwonić bo zazwyczaj zawał murowany. Najtaniej z japonii wychodzi ponoć Yamaha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.