Skocz do zawartości

Honda cbf 1000 problem z hiss


Przemek1511
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po strzale to nic nadzwyczajnego. Podłącz ją po omomierz na stałe i postukaj nią w stół. Zobaczysz czy przerywa. Mam nadzieję, że zmierzyłeś rezystancję cewki, czy mieści się w limitach serwisowych.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz miernik to ustawiasz na test diody (piszczyk) albo zakres rezystancji do 200 omów i sprawdzasz czy ma przejście i jeśli ma to jaka rezystancja pętli jest.
Podobny pomiar i może być podobna usterka (tyle, że bez temp. )

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Impedancja ;)

 

PS ... zgadza się ... nudzę się w kolejce u fryzjera.

No jednak rezystancja...mamy tu stałe napięcie. ;)

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nabokow Ci podał wycinek serwisówki gdzie masz krok po kroku diagnostykę...jak za rączkę...inne działania to plątanie się we mgle.

http://bob.ollis-brown.co.uk/manuals/cbf1000/2006-2008-CBF1000-A-22%20IMMOBILIZER%20SYSTEM.pdf

Mam Ci przetłumaczyć?

 

W serwisówce nie podają sposobu pomiaru pętli ale za to podają co sprawdzić po odpięciu pętli z kostki, która dochodzi do pętli czyli immo recevier.

-miedzy żółto-czerwonym po włączeniu zapłonu ma byc 5V

-między szaro-żółtym (G-O) ma być przejście do masy

-między różowym a masą ma być 5V po włączeniu zapłonu

-na koniec odpinasz szarą kostkę od sterownika silnika i sprawdzasz przejście przewodu pomarańczowo-niebieskiego miedzy kostakmi (na teście diody.

To ze strony 14 serwisówki

 

Jak wszystko powyższe będzie jak napisałem to pętla immo jest walnięta.

A teraz pedałuj po skrzynkę piwa bo zasadniczo to za Ciebie robimy robotę z Nabokowem.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać producent nie przewiduje diagnostyki pętli bo zapewne układ jest tak zbudowany, że nie da rady tergo zrobić. Po prostu druga pętla.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...